SnowSport.pl

Narty i akcesoria, deski snowboardowe, buty narckarskie i kaski oraz zestawy na każde warunki dla narciarzy i snowboardzistów.

Jesteśmy najstarszym sklepem narciarskim online w kraju!

Tylko u nas profesjonalna pomoc w doborze sprzętu dla Ciebie i Twoich dzieci.

Liczne konkursy z nagrodami od naszych największych partnerów jak marki K2 Ski, K2 Snowboarding, Head, Salomon, Atomic, Fischer czy Volkl lub Burton oraz Dakine. przejdź do sklepu

11463
post-template-default,single,single-post,postid-11463,single-format-standard,stockholm-core-2.2.4,select-theme-ver-8.3,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_slide_with_content,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive
Title Image

System BOA jak skorzystać z gwarancji?

System BOA jak skorzystać z gwarancji

System BOA jak skorzystać z gwarancji?

5/5 - (1 ocena)

System BOA jak skorzystać z gwarancji? Nawet posiadaczowi wysoce niezawodnego systemu BOA może zdarzyć się awaria i konieczność wymiany tego rozwiązania. Producent sznurowania BOA daje gwarancje na swoje produkty w przypadku uszkodzenia – nawet spowodowanego przez nas samych. Mamy zatem pewność, że dostaniemy uszkodzone elementy za darmo. Jak zatem złożyć reklamację i zamówić nowy system BOA do naszego uszkodzonego sprzętu? W naszym artykule przedstawimy krok po kroku taką ścieżkę.

reklamacja systemu BOA jak zamówić nowe części

System BOA i dożywotnia gwarancja!

BOA wszystkim swoim użytkownikom zapewnia dożywotnią gwarancję na sprzęt, który jest nim sznurowany. Czyli nie musimy płacić za nowe części, a dostaniemy nowe nawet jeżeli uszkodziliśmy je przez swój błąd? Naturalnie tak.

By dostać nowe elementy wystarczy wejść na oficjalną stronę systemu BOA https://store.boafit.com/en-us/warranty.

Co będzie nam potrzebne do reklamacji? – System BOA jak skorzystać z gwarancji?

Potrzebujemy 5-10 minut. Musimy mieć zdjęcie uszkodzonego elementu. Podczas procesu reklamacji najlepiej abyśmy mieli również pod ręką nasz sprzęt.

Proces zgłoszenia reklamacji krok po kroku – System BOA jak skorzystać z gwarancji?

Przedstawiamy i opisujemy w jaki sposób zgłosić uszkodzony sprzęt i zamówić za 0 zł nowy. Kiedy już wejdziemy w powyższy link będziemy musieli przejść przez kolejne okna ścieżki zgłoszenia reklamacji. Jeżeli będziemy mieć kłopoty z j. angielskim prosimy zainstalować do przeglądarki wtyczkę “Google translate” https://chrome.google.com/webstore/detail/google-translate/aapbdbdomjkkjkaonfhkkikfgjllcleb?hl=pl.

Teraz klikamy “OK, LET’S GO”.

reklamacja systemu BOA jak zamówić nowe części

Po otwarciu kolejnego okna wpisujemy markę naszych butów z uszkodzonym systemem sznurowania BOA. W naszym przypadku będzie to produkt od Flow.

reklamacja systemu BOA jak zamówić nowe części

Wybieramy adekwatny opis awarii odpowiadający naszemu uszkodzeniu.

reklamacja systemu BOA jak zamówić nowe części

W tym momencie wygrywamy zdjęcia uszkodzonego elementu.

reklamacja systemu BOA jak zamówić nowe części

Po tym jak zdjęcia się już załadują klikamy “CONTINUE”.

reklamacja systemu BOA jak zamówić nowe części

Zaznaczamy, że problem dotyczy systemu BOA w butach.

System BOA jak skorzystać z gwarancji?

Teraz wybieramy dyscyplinę. W naszym przypadku będzie to Snowboard.

System BOA jak skorzystać z gwarancji?

Nasz problem dotyczy awarii systemu BOA na języku, co musimy zaznaczyć klikając w odpowiednie pole.

reklamacja systemu BOA jak zamówić nowe części

Zaznaczamy tak jak w naszym przypadku, że nie posiadamy w środku pokrętła otworu.

reklamacja systemu BOA jak zamówić nowe części

Na tarczy naszego pokrętła nie ma symbolu “H4”, więc zaznaczamy zgodnie ze stanem faktycznym.

System BOA jak skorzystać z gwarancji?

Nasz system nie posiada opcji “COILER” i tak też zaznaczamy w opcji wyboru.

System BOA jak skorzystać z gwarancji?

Nasze linki to drut bez osłony. Klikamy zatem we właściwe okienko.

System BOA jak skorzystać z gwarancji?

W kolejnym oknie wpisujemy długość naszych sznurówek. Informacja ta jest zazwyczaj zamieszczona na wewnętrznej stronie języka. U nas jest to 130 cm.

System BOA jak skorzystać z gwarancji?

Uzupełniamy dane osobowe: Imię, nazwisko, kraj, adres wraz z województwem. Pozostawiamy również numer telefonu. Zaznaczamy także w podsumowaniu kwotę 0 dolarów. Pozostaje nam już tylko wybrać opcję “SUBMIT” by zatwierdzić przeprowadzony proces darmowej reklamacji.

System BOA jak skorzystać z gwarancji?

Komunikat po przetłumaczeniu, który wyświetla się po zatwierdzeniu:

“W ciągu 24 godzin otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem ze szczegółami zamówienia i poinformujemy Cię, gdy wyślemy zestaw naprawczy. Nie możesz wrócić do koszyka z tej strony, ale pomyślnie otrzymaliśmy Twoje zamówienie.

W międzyczasie możesz obejrzeć poniższy film, aby dowiedzieć się, jak naprawić system. Wyślemy Ci również e-mail z linkiem do poniższego filmu wraz z instrukcjami naprawy, abyś mógł go mieć w razie potrzeby.”

Wypełnianie formularza – kilka podpowiedzi

Przy wypełnianiu formularza zostaniemy poproszeni o kilka informacji. Jeżeli uszkodziliśmy buty snowboardowe tak jak my, to musimy podać producenta obuwia jak i model. Podajemy również czego dotyczy awaria.

Jest wiele systemów BOA

System BOA jak skorzystać z gwarancji? Buty snowboardowe Flow
System BOA jak skorzystać z gwarancji?

Warto pamiętać, że jest wiele rozwiązań systemu BOA różniących się od siebie dość znacznymi szczegółami. Jeżeli nie mamy pewności jaki jest akurat system w naszym produkcie to przeglądnijmy wszystkie rozwiązania z BOA i porównując wizualnie spasujmy je z naszym.

Ułatwieniem może być wskazówka, że np. w butach snowboardowych, które posiadają system BOA na języku będzie najczęściej zainstalowany system BOA H2 i H3 w modelu z coilerem, bądź bez niego. Wersja z coilerem czyli jaka?! To ta, w której po odblokowaniu szpulka będzie automatycznie się rozwija. Mając do czynienia z podwójnym systemem BOA z boku będzie najczęściej rozwiązanie nominalne M1, M2, a także M3.

Kiedy już wybierzemy nasz wariant będziemy kolejno poproszeni o podania naszych danych, które będą niezbędne do wysyłki towaru.

Co teraz? Ano czekamy już tylko na przesyłkę. Zazwyczaj trwa to około 2 do 3 tygodni. Proces wysyłki może jednak trwać krócej. Samodzielną naprawdę zdecydowanie ułatwi nam szczegółowa instrukcja zamieszczona na stronie producenta BOA https://www.boafit.com/en-us/support/repair-guides.

Buty snowboardowe z systemem BOA kupisz na SnowSport!

System BOA jak skorzystać z gwarancji? Buty Burton Ruler Boa Clover 2020
Buty Burton Ruler Boa Clover

Awarie sznurowania z niezawodnym systemem BOA należą do rzadkości. Mamy nadzieję, że nasz poradnik przeprowadzi Ciebie wygodnie przez proces reklamacji. Jeżeli jednak nie chce się Tobie tracić na ten proces czasu to może uszkodzenie pokrętła będzie doskonałym pretekstem do kupienia nowych butów snowboardowych i usprawiedliwieniem potrzeby zakupu świeżego sprzętu? 🙂

U nas jakby co największy wybór produktów snowboardowych on line, także i Buty snowboardowe. Zapraszamy też do przeczytania naszej poprzedniej publikacji Buty Burton 2020, Czyli Nowa Kolekcja Dla Każdego!

No Comments

Post a Comment