Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Dobór sprzętu

WYBIEZ KATEGORIĘ

 

 

RAIDEN DUAL DAMPENING


Nasz zaufany system AIRBAG jest stosowany teraz na większej ilości wiązań. Najlżejsze na planecie rozwiązanie absorbujące mocne lądowania i zapobiegające przed kontuzjami pięt. Oprócz komfortu w jeździe, te wiązania nie trącą na jakości, twardości, ani kontroli.

RAIDEN DUAL AIR DAMPENING


Koncepcja podwójnego Airbaga zwiększa możliwość absorbowania drgań, a przy tym zdecydowanie obniża wagę całego wiązania. Podczas mocnych ładowań, te Airbagi składają się do wewnątrz i absorbują najefektywniej odebraną siłę. Dzięki temu naprawdę możesz na nich polegać. Oprócz tego w środku znajduje się żel, który eliminuje mniejsze drgania podczas jazdy. DOUBLE AIRBAG to zdecydowanie najbardziej zaufany system przez naszych riderów, dzięki któremu mogą skakać wyżej, a oprócz tego wytrzymuje dłużej, niż inne. Czego więcej potrzeba?

 

 

CANTED BASE DAMPENING


Dzięki zintegrowanej piance EVA (3mm) na podstawie wiązań, możesz spędzać jeszcze więcej czasu na stoku i będziesz lepiej wyczuwał deskę, nawet przy szerokich rozstawieniach wiązań.

 

 

EVA BASE DAMPENING


Podstawa wyścielona pianką EVA absorbuje drgania, eliminuje wibracje dla zwiększonego komfortu i poprawienia kontroli.

 

 

ALUMINIUM MINI DISC


Koncepcja MINI DYSKÓW polega na tym, że zredukowaliśmy ich wielkość, aby móc zwiększyć maksymalnie obszar na AIRBAGI. Mniejsze dyski oznaczają więcej miejsca na wygodę podczas jazdy!

RAMA FTI AIR


Ta rama zapoczatkowała duży krok naprzód w produkcji lekkich wiazań i systemu Airbag. Poprzez otwarcie tylnej częsci podstawy (pięta), umożliwiło to wstawienie pełno rozmiarowego airbaga, a nie jakiejs mikro żelowej podkładki. Dzięki temu Airbag absorbuje wszystkie lodowate ladowania i dropy na streecie. To Airbag odbiera cała siłę przy ladowaniu, a nie twoje plecy ! Na rok 2011 ramę FTI AIR cechują również ALUMINIOWE MINI DYSKI.

RAMA FTI EVO2 AIR


Technologia podwójnego Airbaga zastosowanego w ramie, cechuje również dwuczęściowy, aluminiowy dysk, który jest mniejszy od standardowego i zwiększa pole pracy airbagów. Ogromne wycięcia na palcach i piętach mocno obniżają wagę wiązania, a nowa struktura podstawy wzmacnia ją i daje dobre wyczucie deski. Ten model jest dostępny w wersji karbonowej lub z włókna szklanego. Obie wersja posiadają super miękką wyściółkę z pianki EVA i inne cechy ramy FTI, tj.: regulacja rozstawu oraz tylnej ramy, która jest super lekka dzięki dużym otworom redukującym wagę.

 

 

PRECISION FIT


To jednoczęściowa rama zbudowana z włókna szklanego. Dostępna w trzech rozmiarach. Posiada teleskopowy pedał gazu z zintegrowaną nakładką na płytę podstawy, w pełni regulowany.

 

 

PRECISION FIT 2


Jednoczęściowa podstawa wiązania i amortyzator na palcach i pod piętami - tego nie znajdziesz nigdzie indziej! Dostarcza super wyczucie deski, a zarazem jest super lekkie, dzięki redukcji materiału.

ASYM HIGHBACK


Nasze asymetryczne wiązania zostały zaprojektowane dla najszybszej reakcji między Riderem i deską. Asymetryczny design lepiej przystosowuje dzisiejsze popularne rozstawy wiązań. Oś highbacka jest przesunięta 5 stopni do środka. Pozwala to lepiej trzymać krawędź, dostarcza lepszego komfortu podczas jazdy, a wiązania są lekkie. Czego więcej byś chciał? Zastosowane w highbackach typu: ASYM TYPE R, ASYM TYPE S oraz ASYM HAMMER HIGHBACK.

 

 

SYM HIGHBACK


Koncepcja związana z symetrycznym rozłożeniem sił i połączeniem cech wytrzymałości oraz lekkości wiązania. Dostępne w TYPE R, TYPE S oraz HAMMER.

 

 

PREMIUM CONTROL CUT ANKLE STRAPS


Te strapy są większe, więcj trzymają buta większą powierzchnią. Zbudowane z naszej ultra lekkiej gąbki z wewnętrznie wtopioną ramą 3D, co oznacza, że możesz zapiąć wiązanie nawet mocniej, bez odczucia ucisku.

 

 

PREMIUM SLIM CUT ANKLE STRAPS


Strapy SLIM CUT mają węższy profil dla lepszej giętkości i większego komfortu.

 

 

FLEX WINDOWS


Duże wycięcia, które powodują, że strapy są bardzo giętkie i super dopasowują się do kształtu butów, podczas gdy wewnętrzne wtopione ramy 3D wzmacniają tę lekką konstrukcję.

 

 

REVERT TOE STRAPS


Konstrukcja dolnych strapów pozwala dopasować każdy but. Możliwość zapinania tradycyjnego na górze lub aby docisnąć buta w tył - zapinając na czubku buta.

 

 

CABLE CONNECTOR STRAP


Pasek, którego cechuje wbudowana wewnętrznie linka stalowa, eliminująca jakiekolwiek złapanie, pęknięcie, lub rozciągnięcie.

 

 

SPEEDWHEEL ALUMINIUM BUCKLES


Ultra lekkie aluminiowe dźwignie z systemem zapadkowym, z gumowym elementem na klamrze dla lepszego chwytu.

 

 

LSD - LADDER SPEED DEVICE ALIGNMENT


Ten mały kolega układa paski w odpowiednim miejscu co przyspiesza zapięcie klamrom.

 

 

S-CURVED LADDERS
AND CONNECTOR STRAPS


Wyprofilowane paski tylko przyspieszają wpięcie w wiązanie i zapobiegają nadepnięcia na pasek.

Niniejsze opracowanie jest własnością intelektualną firmy "FIT" Paweł Michalski - kopiowanie bez pozwolenia zabronione.
Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).