WYBIEZ KATEGORIĘ |
|

|
RAIDEN DUAL DAMPENING
Nasz zaufany system AIRBAG jest stosowany teraz na większej ilości wiązań. Najlżejsze na planecie rozwiązanie absorbujące mocne lądowania i zapobiegające przed kontuzjami pięt. Oprócz komfortu w jeździe, te wiązania nie trącą na jakości, twardości, ani kontroli.
|

|
RAIDEN DUAL AIR DAMPENING
Koncepcja podwójnego Airbaga zwiększa możliwość absorbowania drgań, a przy tym zdecydowanie obniża wagę całego wiązania. Podczas mocnych ładowań, te Airbagi składają się do wewnątrz i absorbują najefektywniej odebraną siłę. Dzięki temu naprawdę możesz na nich polegać. Oprócz tego w środku znajduje się żel, który eliminuje mniejsze drgania podczas jazdy. DOUBLE AIRBAG to zdecydowanie najbardziej zaufany system przez naszych riderów, dzięki któremu mogą skakać wyżej, a oprócz tego wytrzymuje dłużej, niż inne. Czego więcej potrzeba?
|

|
CANTED BASE DAMPENING
Dzięki zintegrowanej piance EVA (3mm) na podstawie wiązań, możesz spędzać jeszcze więcej czasu na stoku i będziesz lepiej wyczuwał deskę, nawet przy szerokich rozstawieniach wiązań.
|

|
EVA BASE DAMPENING
Podstawa wyścielona pianką EVA absorbuje drgania, eliminuje wibracje dla zwiększonego komfortu i poprawienia kontroli.
|

|
ALUMINIUM MINI DISC
Koncepcja MINI DYSKÓW polega na tym, że zredukowaliśmy ich wielkość, aby móc zwiększyć maksymalnie obszar na AIRBAGI. Mniejsze dyski oznaczają więcej miejsca na wygodę podczas jazdy!
|

|
RAMA FTI AIR
Ta rama zapoczatkowała duży krok naprzód w produkcji lekkich wiazań i systemu Airbag. Poprzez otwarcie tylnej częsci podstawy (pięta), umożliwiło to wstawienie pełno rozmiarowego airbaga, a nie jakiejs mikro żelowej podkładki. Dzięki temu Airbag absorbuje wszystkie lodowate ladowania i dropy na streecie. To Airbag odbiera cała siłę przy ladowaniu, a nie twoje plecy ! Na rok 2011 ramę FTI AIR cechują również ALUMINIOWE MINI DYSKI.
|

|
RAMA FTI EVO2 AIR
Technologia podwójnego Airbaga zastosowanego w ramie, cechuje również dwuczęściowy, aluminiowy dysk, który jest mniejszy od standardowego i zwiększa pole pracy airbagów. Ogromne wycięcia na palcach i piętach mocno obniżają wagę wiązania, a nowa struktura podstawy wzmacnia ją i daje dobre wyczucie deski. Ten model jest dostępny w wersji karbonowej lub z włókna szklanego. Obie wersja posiadają super miękką wyściółkę z pianki EVA i inne cechy ramy FTI, tj.: regulacja rozstawu oraz tylnej ramy, która jest super lekka dzięki dużym otworom redukującym wagę.
|

|
PRECISION FIT
To jednoczęściowa rama zbudowana z włókna szklanego. Dostępna w trzech rozmiarach. Posiada teleskopowy pedał gazu z zintegrowaną nakładką na płytę podstawy, w pełni regulowany.
|

|
PRECISION FIT 2
Jednoczęściowa podstawa wiązania i amortyzator na palcach i pod piętami - tego nie znajdziesz nigdzie indziej! Dostarcza super wyczucie deski, a zarazem jest super lekkie, dzięki redukcji materiału.
|

|
ASYM HIGHBACK
Nasze asymetryczne wiązania zostały zaprojektowane dla najszybszej reakcji między Riderem i deską. Asymetryczny design lepiej przystosowuje dzisiejsze popularne rozstawy wiązań. Oś highbacka jest przesunięta 5 stopni do środka. Pozwala to lepiej trzymać krawędź, dostarcza lepszego komfortu podczas jazdy, a wiązania są lekkie. Czego więcej byś chciał? Zastosowane w highbackach typu: ASYM TYPE R, ASYM TYPE S oraz ASYM HAMMER HIGHBACK.
|

|
SYM HIGHBACK
Koncepcja związana z symetrycznym rozłożeniem sił i połączeniem cech wytrzymałości oraz lekkości wiązania. Dostępne w TYPE R, TYPE S oraz HAMMER.
|

|
PREMIUM CONTROL CUT ANKLE STRAPS
Te strapy są większe, więcj trzymają buta większą powierzchnią. Zbudowane z naszej ultra lekkiej gąbki z wewnętrznie wtopioną ramą 3D, co oznacza, że możesz zapiąć wiązanie nawet mocniej, bez odczucia ucisku.
|

|
PREMIUM SLIM CUT ANKLE STRAPS
Strapy SLIM CUT mają węższy profil dla lepszej giętkości i większego komfortu.
|

|
FLEX WINDOWS
Duże wycięcia, które powodują, że strapy są bardzo giętkie i super dopasowują się do kształtu butów, podczas gdy wewnętrzne wtopione ramy 3D wzmacniają tę lekką konstrukcję.
|

|
REVERT TOE STRAPS
Konstrukcja dolnych strapów pozwala dopasować każdy but. Możliwość zapinania tradycyjnego na górze lub aby docisnąć buta w tył - zapinając na czubku buta.
|

|
CABLE CONNECTOR STRAP
Pasek, którego cechuje wbudowana wewnętrznie linka stalowa, eliminująca jakiekolwiek złapanie, pęknięcie, lub rozciągnięcie.
|

|
SPEEDWHEEL ALUMINIUM BUCKLES
Ultra lekkie aluminiowe dźwignie z systemem zapadkowym, z gumowym elementem na klamrze dla lepszego chwytu.
|

|
LSD - LADDER SPEED DEVICE ALIGNMENT
Ten mały kolega układa paski w odpowiednim miejscu co przyspiesza zapięcie klamrom.
|

|
S-CURVED LADDERS AND CONNECTOR STRAPS
Wyprofilowane paski tylko przyspieszają wpięcie w wiązanie i zapobiegają nadepnięcia na pasek.
|