KONSTRUKCJA | |
![]()
|
SKATING SOFT TRACK Perfekcyjne dopasowanie nart do wyższych temperatur i bardziej miękkiego śniegu sprawia, że narty nie zwalniają, gwarantują mocne odbicie, solidnie trzymają krawędź i doskonale się prowadzą. |
![]()
|
CLASSIC SOFT TRACK 902 Technologia polegająca na zmniejszeniu nacisku na dzioby i piętki nart. Stosowana na miękkim, mokrym śniegu; poprawia parametry jezdne nart, sprawia, że po śniegu mkną szybko i gładko. |
![]()
|
Specjalna konstrukcja nart do biegania techniką klasyczną ułatwiająca podchodzenie i zjeżdżanie. |
![]()
|
SHORT CUT Konstrukcja nart stosowana w modelach z grupy race i Shortcut. Technologia, dzięki której bieganie jest czystą przyjemnością. Niezwykle lekka konstrukcja pozwalająca skrócić narty o 7 cm w porównaniu do tradycyjnych modeli tourowych. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań, podczas ślizgu śnieg nie klei się do struktury - narty gładko suną po śniegu i umożliwiają solidne odbicie. Łagodne taliowanie sprawia, że narty ułatwiają zjazd i wykonywanie skrętów. |
![]()
|
Technologia Camber Classic My Style sprawia, że odbicie jest łatwiejsze i wymaga mniejszego nakładu energii. Narty płynnie suną po śniegu i nie wymykają się spod kontroli. |
![]()
|
W nartach, w których zastosowano konstrukcję Camber Classic My Style, sztywność i elastyczność dopasowana została do niższej wagi narciarza. Technologia ta sprawia, że odbicie jest łatwiejsze i wymaga mniejszego nakładu energii. Narty płynnie suną po śniegu i nie wymykają się spod kontroli. |
![]()
|
Technologia wykorzystywana w nartach z serii race. Minimalizuje różnice konstrukcyjne nart, sprawia, że narty doskonale spisują się podczas podchodzenia, a odbicie jest mocne i stabilne. |
![]()
|
Wielokierunkowe włókno węglowe T300 1K stosowane w dziobach i piętkach nart oraz jako laminat. Niezwykle twarde i bardzo lekkie. |
![]()
|
Taliowanie na kształt strzały. Poprawia jakość i dynamikę jazdy, zwłaszcza podczas biegania techniką łyżwową 1:1. |
![]()
|
Technologia budowy narty biegowej do stylu klasycznego polegająca na poszerzeniu narty w strefie pod stopą. Daje to lepsze oparcie i większą stabilność nogi przy podbiegach, jednocześnie minimalizując wysiłek. Mimo zwiększenia powierzchni narty udało się utrzymać niewielką wagę sprzętu, a to dzięki zastosowaniu jednocześnie technologii konstrukcji rdzenia narty Air Tec. |
![]()
|
Konstrukcja 3D oraz 2 elementy wspomagające przepływ energii sprawią, że siła wkładana w odbicie rozprowadzana jest szybko i równomiernie, ułatwiając podchodzenie. Rozwiązanie technologiczne pozwalające "odchudzenie" jednej pary nart aż o 140 g. |
![]()
|
Specjalny, niezwykle wytrzymały materiał stosowany na dziobach i piętkach nart celem ich wzmocnienia. Dzięki takiej konstrukcji narty, nawet przy bardzo intensywnym użytkowaniu na długo pozostają w bardzo dobrym stanie. |
RDZEŃ | |
![]()
|
Innowacyjna konstrukcja nart biegowych Fischera, będąca połączeniem technologii Air Core ("plastra miodu" - rdzeń narty wykonany z kartonu nasączonego tworzywem sztucznym) i Air Carbon, co pozwoliło na znaczne obniżenie wagi (para nart waży tylko 980 g!). |
![]()
|
Tzw. "plaster miodu", w 80 proc. składający się z powietrza. Technologia budowy rdzenia narty biegowej, w której do jego wykonania stosuje się karton nasączony tworzywem sztucznym. Dzięki temu wyczynowe narty biegowe Fischera ważą tylko 1020 g (para). |
![]()
|
Rdzeń najnowszej generacji: wykonany z włókien bazaltowych wpływa na zmniejszenie ciężaru narty i zapewnia doskonałą elastyczność we wszystkich zakresach temperatur. |
![]()
|
Technologia budowy rdzenia narty z włókien węglowych w technologii 3D, pozwalająca na zmniejszenie wagi nart i zapewniająca optymalną stabilność i dużą odporność na wygięcia. |
![]()
|
Technologia budowy rdzenia nart biegowych polegająca na połączeniu technologii Air Channel (korytarze powietrzne drążone w drewnianym rdzeniu) z zastosowaniem niezwykle lekkich gatunków drewna. Pozwala to uzyskać - w stosunku do nart wykonanych w technologii Air Channel - zmniejszenie ciężaru pary nart o 150 g. |
![]()
|
Technologia stosowana w konstrukcji rdzeni polegająca na połączeniu kanałów powietrznych z włóknem szklanym. Rdzenie wykonane w tej technologii są o wiele lżejsze, bardziej wytrzymałe i lepiej rozkładają siły nacisku w porównaniu z rdzeniami drewnianymi. |