Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Dobór sprzętu


KONSTRUKCJA

 


SKATING SOFT TRACK

Perfekcyjne dopasowanie nart do wyższych temperatur i bardziej miękkiego śniegu sprawia, że narty nie zwalniają, gwarantują mocne odbicie, solidnie trzymają krawędź i doskonale się prowadzą.

 


CLASSIC SOFT TRACK 902

Technologia polegająca na zmniejszeniu nacisku na dzioby i piętki nart. Stosowana na miękkim, mokrym śniegu; poprawia parametry jezdne nart, sprawia, że po śniegu mkną szybko i gładko.

 


CLASSIC 812

Specjalna konstrukcja nart do biegania techniką klasyczną ułatwiająca podchodzenie i zjeżdżanie.

 


SHORT CUT

Konstrukcja nart stosowana w modelach z grupy race i Shortcut. Technologia, dzięki której bieganie jest czystą przyjemnością. Niezwykle lekka konstrukcja pozwalająca skrócić narty o 7 cm w porównaniu do tradycyjnych modeli tourowych. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań, podczas ślizgu śnieg nie klei się do struktury - narty gładko suną po śniegu i umożliwiają solidne odbicie. Łagodne taliowanie sprawia, że narty ułatwiają zjazd i wykonywanie skrętów.

 



CAMBER SKATING MY STYLE

Technologia Camber Classic My Style sprawia, że odbicie jest łatwiejsze i wymaga mniejszego nakładu energii. Narty płynnie suną po śniegu i nie wymykają się spod kontroli.

 



CAMBER CLASSIC MY STYLE

W nartach, w których zastosowano konstrukcję Camber Classic My Style, sztywność i elastyczność dopasowana została do niższej wagi narciarza. Technologia ta sprawia, że odbicie jest łatwiejsze i wymaga mniejszego nakładu energii. Narty płynnie suną po śniegu i nie wymykają się spod kontroli.

 



CFC – COMPUTER FLEX CONTROL

Technologia wykorzystywana w nartach z serii race. Minimalizuje różnice konstrukcyjne nart, sprawia, że narty doskonale spisują się podczas podchodzenia, a odbicie jest mocne i stabilne.

 



FCF - FISCHER CARBON FIBRE

Wielokierunkowe włókno węglowe T300 1K stosowane w dziobach i piętkach nart oraz jako laminat. Niezwykle twarde i bardzo lekkie.

 



SIDECUT WORLD CUP SKATE

Taliowanie na kształt strzały. Poprawia jakość i dynamikę jazdy, zwłaszcza podczas biegania techniką łyżwową 1:1.

 



WBT - WIDE BODY TECHNOLOGY

Technologia budowy narty biegowej do stylu klasycznego polegająca na poszerzeniu narty w strefie pod stopą. Daje to lepsze oparcie i większą stabilność nogi przy podbiegach, jednocześnie minimalizując wysiłek. Mimo zwiększenia powierzchni narty udało się utrzymać niewielką wagę sprzętu, a to dzięki zastosowaniu jednocześnie technologii konstrukcji rdzenia narty Air Tec.

 



ENERGY TRANSMISSION SYSTEM

Konstrukcja 3D oraz 2 elementy wspomagające przepływ energii sprawią, że siła wkładana w odbicie rozprowadzana jest szybko i równomiernie, ułatwiając podchodzenie. Rozwiązanie technologiczne pozwalające "odchudzenie" jednej pary nart aż o 140 g.

 



RENTAL TAIL PROTECTOR

Specjalny, niezwykle wytrzymały materiał stosowany na dziobach i piętkach nart celem ich wzmocnienia. Dzięki takiej konstrukcji narty, nawet przy bardzo intensywnym użytkowaniu na długo pozostają w bardzo dobrym stanie.
RDZEŃ

 



AIR CORE CARBONLITE

Innowacyjna konstrukcja nart biegowych Fischera, będąca połączeniem technologii Air Core ("plastra miodu" - rdzeń narty wykonany z kartonu nasączonego tworzywem sztucznym) i Air Carbon, co pozwoliło na znaczne obniżenie wagi (para nart waży tylko 980 g!).

 



AIR CORE

Tzw. "plaster miodu", w 80 proc. składający się z powietrza. Technologia budowy rdzenia narty biegowej, w której do jego wykonania stosuje się karton nasączony tworzywem sztucznym. Dzięki temu wyczynowe narty biegowe Fischera ważą tylko 1020 g (para).

 



AIR CORE BASALIGHT

Rdzeń najnowszej generacji: wykonany z włókien bazaltowych wpływa na zmniejszenie ciężaru narty i zapewnia doskonałą elastyczność we wszystkich zakresach temperatur.

 



AIR TEC D-FRAME

Technologia budowy rdzenia narty z włókien węglowych w technologii 3D, pozwalająca na zmniejszenie wagi nart i zapewniająca optymalną stabilność i dużą odporność na wygięcia.

 



AIR TEC

Technologia budowy rdzenia nart biegowych polegająca na połączeniu technologii Air Channel (korytarze powietrzne drążone w drewnianym rdzeniu) z zastosowaniem niezwykle lekkich gatunków drewna. Pozwala to uzyskać - w stosunku do nart wykonanych w technologii Air Channel - zmniejszenie ciężaru pary nart o 150 g.

 



AIR CHANNEL

Technologia stosowana w konstrukcji rdzeni polegająca na połączeniu kanałów powietrznych z włóknem szklanym. Rdzenie wykonane w tej technologii są o wiele lżejsze, bardziej wytrzymałe i lepiej rozkładają siły nacisku w porównaniu z rdzeniami drewnianymi.
Niniejsze opracowanie jest własnością intelektualną firmy "FIT" Paweł Michalski - kopiowanie bez pozwolenia zabronione.
Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).