Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Dobór sprzętu
Trickboard


JAK ZACZĄĆ PRZYGODE Z TRICKBOARDEM
  1. Pamiętaj o szerokim rozstawieniu stóp na desce.
  2. Pamiętaj o ugięciu kolan.
  3. Przenoś ciężar ciała, tak by środek ciężkości znajdował się nad wałkiem.


Ćwiczenia Dolne Partie Mięśniowe

Proponowane ćwiczenia posiadają różne stopnie trudności. (Easy, Medium, Hard, Expert). Pamiętaj by zacząć od najłatwiejszych a wraz z wzrostem umiejętności i koordynacji dobieraj kolejne ćwiczenia.

Przysiady deską w ręku: Easy

  • Świetne ćwiczenie na początek.
  • Pomaga wyczuć swój punkt równowagi.
Trickboard

Przysiady z ciężarkami: Easy

  • Przysiady z ciężarkami w płaszczyźnie strzałkowej są bardzo dobrym ćwiczeniem.
  • Wzmacniają wszystkie dolne partie mięśniowe.
  • Dzięki dodatkowemu obciążeniu, można zauważyć przyrost masy mięśniowej.
Trickboard

Przysiady z ciężarkami : Medium

  • Przysiady z ciężarkami w płaszczyźnie czołowej są bardzo dobrym ćwiczeniem.
  • Wzmacniają wszystki dolne partie mięśniowe.
  • Dzięki dodatkowemu obciążeniu, można zauważyć przyrost masy mięśniowej.
Trickboard

Przysiady ze sztangą: Hard

  • Bardzo dobre ćwiczenie wzmacniające całe nogi.
  • Polega na wykonywaniu przysiadu ze sztangą.
  • Dzięki temu ćwiczeniu pracujesz nad wytrzymałością mięśni nóg i tułowia, a także pracujesz nad swoją równowagą.
  • Jeśli masz problemy z tym ćwiczeniem zacznij od wykonania przysiadów bez sztangi.
Trickboard