Narty Fischer RC4 The Curv GT Yellow Base + wiązania Z13 RC4 PR GW 2021
- Narty RC4 The Curv GT 2021 to duma Fischera, hiper zaawansowany sprzęt będący na absolutnych wyżynach tego czego możemy oczekiwać od "dwóch desek". Predator wśród nart z 80 mm szerokości pod butem dostarczy Ci niedoścignionej dla innych nart stabilności w
prędkim pokonywaniu stoku i to nie tylko tym świeżo ubitym! Rozwiązania technologiczne zapożyczone z Pucharu Świata sprawiają że narta ta jest jedyną w swoim rodzaju hybrydą twardej narty Race z szeroką nartą AllMountain, co daje zupełnie nowe doznania!
Narty Fischer Curv GT 2021 to jedna z najlepszych nart Fischera. Model ten nie należy do najtańszych wyróżnia się jednak wszechstronnością. Osoby zaawansowane szukające jednego modelu nart znajdą tutaj bardzo dużo pozytywnych cech. W sezonie 2020/21 w nartach pojawia się nowa płyta, która sprawia że narty są jeszcze ciekawsze!
W sezonie 2020/21 w nartach została zmieniona płyta – Racetrack zostaje zastąpiony płytą M-Track. W praktyce płyta zapewnia lepsze dopasowanie do stylu jazdy narciarza, dzięki temu narty są stabilniejsze w prowadzeniu i jeszcze lepsze!
O KOLEKCJI FISCHER RC4 THE CURV
Prędkość staje się coraz większa z każdym skrętem oraz dynamicznym rozwojem grupy nart wyczynowych - a więc zapnij pasy i trzymaj się mocno! Kiedy siła odśrodkowa będzie wzrastać, poczujesz się PRO! Ekstremalnie wyczynowa linia nart The Curv jest szczególnie blisko profesjonalnego wyposażenia z Pucharu Świata. Całą linię łączy szczególnie zaprojektowane taliowanie, specjalny koncept który zwiększa kontrolę i umożliwia zindywidualizowane skręty przy wysokiej prędkości. Na wskroś zaawansowane technologicznie dzięki technologiom Triple Radius, raceowej płycie lub zaawansowanej siatce BAFATEX®. Linia The Curv zapewnia perfekcyjną sztywność, szybką zmianę kierunku bez utraty szybkości i optymalny transfer energii, Tak więc każda zmiana krawędzi na nartach z linii The Curv zapiera dech w piersiach i powoduje skokowy wzrost adrenaliny!
Czym jest idealny skręt? Jak narty muszą być zaprojektowane, aby połączyć doskonałą wydajność z idealną kontrolą? Takie pytania zostały postawione przez legendy narciarstwa: Hansa Knaussa, Mike’a von Grünigena i Kristiana Ghedina. Tę problematykę Fischer miał na uwadze przy opracowywaniu linii CURV.
Cechy nart Fischer RC4 The Curv GT 2021:
Grupa Race - Zakręt idealny - Czysta adrenalina dla bezkompromisowych narciarzy!
Ekstremalnie bliski do profesjonalnego sprzętu z Mistrzostw Świata, ale wciąż idealny na zbocza, model CURV zachowuje się wyśmienicie za sprawą wysokiej jakości technologii: Triple Radius umożliwia nieosiągalna dotąd dynamikę skrętu.Koncepcja Progressive Sidecut oznacza, że każda narta ma optymalne wymiary dla danego stylu jazdy a znane zawodnikom pokrycie DiagotexTM by skręt narty był doskonały. Dwu-sekcyjna płyta Curv Booster odpowiada za szybkość skrętów oraz optimum mocy. Taka kombinacja czyni każdy zjazd przeżyciem zapierającym dech w piersiach.
RC4 The Curv GT – Najbardziej czerwona i wzbudzająca najwięcej ekscytacji narta z 80 mm pod butem, z oznaczeniem GT – przywodzącym na myśl serie sportowych samochodów Gran Turismo o szerokim rozstawie kół i dużej przyczepności umożliwiające osiąganie znacznych prędkości przy zachowaniu stablilności jazdy.
On Piste Rocker
Z nowym On-Piste Rocker Fischer zapewnia sportowe osiągi z bardziej harmonijną inicjacją skrętu i zapobiega przed przypadkowym zahaczaniem krawędzi. Nowa geometria narty połączona z On-Piste Rocker pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki. Cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.
Technologia Rocker została opracowana przez Fischera dla narciarzy, którzy chcą osiągać maksymalne wyniki, przy możliwie małym nakładzie siły. Krótsza powierzchnia styku sprawia, że inicjacja skrętu jest łatwiejsza. Najszersza część narty zapewnia Ci stabilność w momencie gdy nie masz kontaktu z podłożem podczas wykonywania skrętu i przechodzenia z krawędzi na krawędź.
Rozmiar (cm) | 168 | 175 | 182 |
Taliowanie (mm) | 130/78/113 | 129/80/112 | 128/70/111 |
Promień (M) | 14 | 16 | 17 |
Waga (g): | 2250 | 2400 | 2450 |
Technologie w nartach Fischer RC4 The Curv GT 2019:
TABELA TECHNOLOGII | |
---|---|
|
TRIPLE RADIUS SYSTEMGeometria nart oparta na wielu promieniach skrętu w serii The Curv poprawia kontrolę i transfer mocy na każdym etapie zakrętu - od zainicjowania skrętu po ostatnią fazę przyśpieszenia przy wyjściu z zakrętu. |
|
CHARACTER SIZEW nowej serii nart Fischera The Curv każda długość nart zaprojektowana jest tak aby dopasować się idealnie do preferowanego stylu jazdy użytkownika. Każdy rozmiar nart posiada odrębną geometrie dostosowaną do potrójnego promienia skrętu, dzięki czemu narta doskonale układa się w zakręcie o dowolnym łuku zarówno krótkim, średnim jak i długim. |
M-trackNowa konstrukcja płyty, która daje optymalny balans i lepszą stabilność co wpływa na pewniejsze prowadzenie przy większych prędkościach. |
|
|
DIAGOTEX TMWibracje są potencjalnym wrogiem kontroli. Innowacyjna technologia Diagotex TM to poprzeczne pasy karbonowej siatki ograniczające skręcanie się konstrukcji i umożliwiające nartą szybki powrót do oryginalnego kształtu. Diagotex pomaga przeciwstawić się silę odśrodkowej i zmniejsza ugięcie podczas zakrętów pokonywanych z duża prędkością. Pozwalana na precyzyjne prowadzenie nart po obranym łuku dostarczając maksimum mocy i stabilności. |
CONCAVE SIDEWALLNowy kształt ścian bocznych narty ułatwia prace serwisowe, ale także wejście na krawędź. | |
FREE MILLED TITANIUMPowłoka titanalu w kształcie litery H widoczna na wierzchniej warstwie nart pod wiązaniami. Zupełnie nowy standard technologiczny, który wpływa na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę. | |
BEECH POPLAR WOOD COREDrewniany rdzeń narty wykonany z dwóch odmian drzewa - specjalnej odmiany Buku oraz Topoli. Dla uzyskania najlepszych właściwości drewno pozyskiwane jest z drzew w odpowiednim wieku. Dzięki temu drewno jest twarde, o dużej wytrzymałości i doskonałych parametrach technicznych. Drewno z Buku zapewnia stabilność połączona z lekkością i doskonale zbalansowany flex narty. Dodatkowo dzięki swoim właściwością drewno topolowe poprawia płynność jazdy na nartach i nadaje nartą większej zwrotności. |
|
AIR CARBON TI 0,8Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanalu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nad nartami. Drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką o grubości 0,8 mm, wzmocniony kompozytem węglowym - Air Carbon. Konstrukcja wpływająca na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę. |
|
|
ON-PISTE ROCKERTechnologia Rocker została opracowana przez Fischera dla narciarzy, którzy chcą osiągać maksymalne wyniki, przy możliwie małym nakładzie siły. Krótsza powierzchnia styku sprawia, że inicjacja skrętu jest łatwiejsza. Najszersza część narty zapewnia Ci stabilność w momencie gdy nie masz kontaktu z podłożem podczas wykonywania skrętu i przechodzenia z krawędzi na krawędź. |
WORLD CUP TUNINGTechnologia wykańczania krawędzi i ślizgów nart. Narty szlifowane są najwyższej jakości maszynach - takich, których używa się również do wykańczania nart jeżdżących w Pucharze Świata. |
|
RACETRACK PLATETechnologia wprowadzona w sezonie 2012/2013. Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie typy rail - nie wymaga nawiercania płyty. Jeszcze łatwiejsza i szybsza zmiana rozmiaru. Płyta Racetrack stosowana jest tylko w najwyższych modelach nart z linii RC4, Progressor oraz limitownej C-Line. |
|
SINTERED BASESSpiekany ślizg zapewnia najwyższe osiągi, jest trwały i łatwy utrzymaniu. Bardzo dobrze absorbuje wosk, nasmarowany jest znacznie szybszy od tłoczonego. Ma duża gęstość molekularną przez co jest bardzo żywotny.Wordcup BaseOryginalny ślizg z PŚ z wkładami chroniącymi nartę przed przed nagromadzeniem ciepła. |
|
DIAGOTEX™Innowacyjna karbonowa siatka zapewniająca sztywność poprzeczną. Maksimum mocy i stabilności w skręcie. |
|
BRUSHED TOP SHEETNastępca technologii Snake Skin - wykończenie laminatu narty przypominające strukturę szczotkowanego aluminium, które zabezpiecza narty przed zarysowaniem i uszkodzeniami. Technologia ta zapewnia, że nawet po kilku sezonach intensywnej jazdy narty dalej prezentują się świetnie i wyglądają jak nowe. |
|
WIĄZANIA FISCHER RC4 Z12 POWERRAIL BRAKE 85 [F]
Wiązania Z12 wyposażone są dodatkowo w diagonalny tył, umożliwiający dodatkowe, bezpieczne wypięcie pięty - pracujące w zakresie 150°. Rozwiązanie to podnosi jeszcze bardziej poziom bezpieczeństwa.
Kod producenta: T20216
DIN | 3,5 - 12 |
Wysokość stania | 29 - 33,5 mm |
Waga narciarza | > 36 kg |
TABELA TECHNOLOGII | |
---|---|
FULL DIAGONAL TOEWiązania wypinają się w promieniu 180°, dzięki czemu sprawdzają się podczas upadków w różne strony. Minimalizują ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
|
DIAGONAL HEELPięta wiązania pracuje w promieniu 150°. Minimalizuje to ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
|
FRPCztery rolki i ruchoma płytka to system usprawniający wypinanie i właściwe działanie wiązań. |
|
AFSUdoskonalony system uwalniania buta z wiązania. But uwalniany jest z wiązania szybko i płynnie, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. |
Wiązania RC4 Z12 RT GW marki Tyrolia kompatybilne są z najnowszym systemem ułatwiającym chodzenie - Grip Walk, zastosowanym w butach narciarskich nowego typu. Ponadto wiązania wyposażone są w system prostej regulacji, umożliwiającej ustawienie rozstawu wiązań bez użycia narzędzi oraz dostosowania skali wypięcia DIN przy użyciu śrubokrętu. Dzięki temu nawet bezpośrednio pod stokiem będziesz mógł wymienić się nartami z przyjaciółmi i testować, które deski są lepsze.
Grip Walk - innowacyjny system w butach narciarskich jeszcze bardziej ułatwiający chodzenie. Teraz przemieszczanie się pomiędzy stokiem i parkingiem oraz restauracją będzie dużo łatwiejsze! Wiązania w powyższych nartach Fischer'a są kompatybilne z butami wyposażonymi w system Grip Walk.