Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Narty Volkl Racetiger SL Pro WC PC Plate + wiązania X-Cell 12 Race 2020

5.00/5.00Opinie (1)
Kod produktu: 55824
Producent: Volkl
Narty Volkl Racetiger SL Pro WC PC Plate + wiązania X-Cell 12 Race 2020
1
Rozmiar
Cena katalogowa4 350,00 pln
Promocja 38% (1 651,00 pln)
2 699,00 pln
brutto / para
Najniższa cena produktu w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki:
Ten produkt bierze udział w naszym programie rabatowym dla zarejestrowanych klientów. Zarejestruj się w sklepie a zrobisz zakupy taniej! Rabat startowy to 2% i rośnie aż do 9% wraz z Twoimi kolejnymi zakupami. Szczegóły programu są opisane tutaj.
14 dni na łatwy zwrot
Ten produkt nie jest dostępny w sklepie stacjonarnym
Darmowa dostawa od 0,00 pln
Bezpieczne zakupy
  • Narty Racetiger Speedwall SL Pro UVO - nowość na sezon 2020 od firmy Volkl. Pokazujemy już dziś! Doskonała slalomka marki Volkl, Race Edition wykonana w technologii Speedwall z tradycyjnym profilem Tip Rockerem, zastosowanie technologii Recefinish, dwie

warstwy Titanalu, najszybszy ślizg P-Tex 4504 i płyta X-Cell pod wiązaniem. Osadzenie krawędzi dodatkowo wzmocnione warstwą tytanu. Wiązania z nowoczesnym systemem X-Cell.

Kiedy bardzo ciasne skręty między tyczkami staną się potwornie ciasne Volkl Racetiger SL Pro 2020 jest pierwszorzędnym wyborem. Najnowsza odsłona tego modelu wyposażona została w Tip Rocker oraz wielowarstwowy rdzeń Speedwall Multi Layer Woodcore wykonany z bardzo twardego drewna ulokowanego zaraz za ścianą boczną - Sidewall i technologia 3D.Glass dla jeszcze lepszej stabilności i przyczepności w szybkich zakrętach. Z szerokością 68 mm pod butem i tłumik UVO 3D narta Racetiger SL Pro 2020 da Ci dostęp do świata potwornie krótkich i precyzyjnych skrętów.

Czy technologia UVO naprawdę działa?

Tak, działa! Czy w zawodach Pucharu Świata najlepsze ekipy świata pozwoliłyby, aby ich zawodnicy jeździli na nartach na których znajduje się jakikolwiek dodatkowy element zwiększający ich wagę i opory powietrza, nie zwiększając jednocześnie ich wydajności? Pytanie retoryczne, oczywiście że nie. Tłumik UVO zmniejsza drgania narty powstające podczas zjazdu o ok 30% zapewniając tym stabilniejsze i pewniejsze prowadzenie i przenoszenie energii. To dlatego oglądając zawody widzimy najlepszych jeżdżących na nartach marki Voelkl !

Narty Volkl Racetiger SL Pro  2019

Przygotuj się na naprawdę szybką jazdę !!!

UVO 3D:

Tłumik drgań montowany na narcie - UVO 3D - Ultimate Vibration Object ze zdolnością do lepszej transmisji sił sterujących i selektywnego tłumienia drgań. Narty które lubią agresywny styl jazdy. Wymagają zdecydowania i techniki. Ich największe atuty to doskonałe trzymanie na krawędziach i stabilność - jadą jak po szynach i nic nie jest w stanie wytrącić ich z zadanego toru jazdy. Zawsze czujne i dynamiczne, szybkie przy przejściu z krawędzi na krawędź. Przyciągają wzrok wyrazistą grafiką w zdecydowanych kolorach. Najbardziej zaawansowany technologicznie zestaw wyścigowy na rynku dla elitarnego grona narciarzy dysponujących doskonałym przygotowaniem fizycznym i nienaganną techniką. UVO 3D zapewnia:

Technologia UVO 3D  w nartach Volkl Racetiger SL Pro 2019
  1. Poziome tłumienie - zwiększenie docisku dzioba narty oraz szybsza i bardziej precyzyjna jazda
  2. Wzmocniony system pionowego tłumienia - znacznie zredukowane wibracje, nowy poziom niezawodności w czasie jazdy na krawędzi

3D.Glass

Włókno szklane w nartach Racetiger Speedwall SL Pro zapewnia odpowiedni balans pomiędzy sprężystością a sztywnością. Zupełnie nowym rozwiązaniem jest 3D.Glass - technologiczne rozwiązanie, w którym warstwa laminatu z włókna szklanego zawarta w rdzeniu ułożona jest w formie trójwymiarowej ramy. Dzięki temu rozwiązaniu parametry nart ulegają poprawie, zwiększa się ich sztywność poprzeczna i wzdłużna. W ten sposób osiągnięto jeszcze lepszy transfer energii i trzymanie krawędzi.

Technologia UVO 3D Glass w nartach Volkl Racetiger SL Pro 2019
  1. 3D Glass znajduje się na dziobie i tyle narty - płaska warstwa pod wiązaniem zmniejsza sztywność pod butem i umożliwia łatwiejszą inicjację skrętu.
  2. Warstwa włókna szklanego tuż nad sidewallem - wyraźnie zwiększone trzymanie krawędzi, szczególnie na zmrożonych stokach.
  3. Pionowa warstwa włókna szklanego na dziobie i tyle - ułatwione przechodzenie z krawędzi na krawędź

Cechy nart Volkl Racetiger SL PRO UVO 2020:

  • Dedykowane: Zaawansowani, Ambitni, Zawodowcy
  • Przeznaczenie: 100% On-Piste
  • Rdze: Speedwall Multilayer Woodcore
  • Rocker: Tip Rocker
  • Pokrycie: P-Tex 4504
  • Technologie: UVO, Powered by Titanium, Racefinish, Full Sidewall
  • Wiązania: X-cell 12 GW Race


Taliowanie 123-68-104
Promień 12,6 m
Waga 2230g (bez wiązania)

Przeznaczenie i charakterystyka:

Charakterystyka i przeznaczenie - narty Voelkl 2019
TIP ROCKER
Tip Rocker w nartach Volkl Racetiger SL Pro 2019
Kliknij na obrazek i sprawdź korzyści zastosowania konstrukcji Rocker
Tip Rocker w nartach Volkl Racetiger SL Pro 2019

Lekko podniesiony dziób nart Volkl Racetiger SL 2019 ułatwia inicjowanie skrętu przy małych prędkościach, co szczególnie pomaga w nauce jazdy początkującym. Tradycyjny profil narty w strefie wiązania, pozwala na dynamiczną jazdę przy pewnym trzymaniu krawędzi. Rozwiązanie dla początkujących i dobrze jeżdżących narciarzy, korzystających z przygotowanych tras.

Technologie w nartach Volkl Racetiger SL Pro 2020:

TABELA TECHNOLOGII
Speedwall w nartach Volkl Racetiger SL Pro 2019
SPEEDWALL MULTILAYER WOODCORE
Ze względu na większe obciążenia, speedwall wspierany jest ”wewnętrznym sidewallem”, wykonanym z twardszego drewna. Dzięki temu, odciążoną, środkową część rdzenia można było wykonać z lżejszego drewna, zmniejszając tym samym wagę narty.
Power Construction w nartach Volkl Racetiger SL Pro 2019
POWER CONSTRUCTION
Konstrukcja stworzona dla nart, które przenoszą największe obciążenia, na których jeździ się dynamicznie i agresywnie. To konstrukcja "sandwich",z pionowymi ścianami bocznymi, gdzie kolejne warstwy narty nakładane są jedna na drugą, a wiązania są bezpośrednio lub poprzez płytę montowane do narty. Zapewnia doskonałą stabilność i trzymanie krawędzi. Tak zbudowane są narty zawodników Pucharu Świata, narty sportowe Racetiger i Code Speedwall, narty z grupy Titanal Freeride.
Titanium w nartach Volkl Racetiger SL Pro 2019
POWERED BY TITANIUM
Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
Ślizg P-Tex 4500 w nartach Volkl 2018
RACEFINISH
Dla lepszej przyczepności w szybkich i ciasnych zakrętach narty są wyposażone w specjalne raceowe wykończenie. Krawędź podniesiona jest o 0,8 stopnia, dzięki czemu narta jeszcze szybciej wchodzi na krawędź.
Technologia Speedwall w nartach Volkl Racetiger SL Pro 2019
SPEEDWALL
Racetiger Speedwall to narta powstała na bazie pucharowego doświadczenia konstruktorów Völkla. Zastosowano w niej najdoskonalszą i jedyną wykorzystywaną w Pucharze Świata konstrukcję typu sandwich. Ale to nie wszystko. Nowością jest technologia Speedwall - po raz pierwszy boki nart wykonane zostały z tworzywa, z którego robi się ślizgi. Po ich posmarowaniu zwiększa się prędkość przy ostrej jeździe na krawędziach. Narty Racetiger Speedwall wyposażono w nowe wiązania rMotion z płytą. Szata graficzna - identyczna z grafiką z Pucharu Świata - nałożona bezpośrednio na górną powierzchnię narty, wykonaną z titanalu.
Ślizg P-Tex 4500 w nartach Volkl 2018
ŚLIZG P-TEX 4500
Spiekany, wysoce molekularny polietylenowy ślizg o bardzo wysokiej gęstości. Oprócz doskonałej odporności na ścieranie i doskonałej absorpcji wosku P-Tex 4500 jest bardzo szybki i wykorzystywany wyłącznie w najwyższej linii nart performance oraz race marki Volkl . Materiał został uaktualniony ze specjalnymi dodatkami, aby uczynić go termicznie oraz elektro-przewodzącym by dowieść swoich walorów jako ślizg o najwyższych właściwościach poślizgu i maksymalnej prędkości w wyścigach.

Czy technologia UVO naprawdę działa?

Tak, działa! Czy w zawodach Pucharu Świata najlepsze ekipy świata pozwoliłyby, aby ich zawodnicy jeździli na nartach na których znajduje się jakikolwiek dodatkowy element zwiększający ich wagę i opory powietrza, nie zwiększając jednocześnie ich wydajności? Pytanie retoryczne, oczywiście że nie. Tłumik UVO w modelu Racetiger SL 2018 zmniejsza drgania narty powstające podczas zjazdu o ok 30% zapewniając tym stabilniejsze i pewniejsze prowadzenie i przenoszenie energii. To dlatego oglądając zawody widzimy najlepszych jeżdżących na nartach marki Voelkl !

Tłumik drgań montowany na narcie - UVO - Ultimate Vibration Object ze zdolnością do lepszej transmisji sił sterujących i selektywnego tłumienia drgań. Narty które lubią agresywny styl jazdy. Wymagają zdecydowania i techniki. Ich największe atuty to doskonałe trzymanie na krawędziach i stabilność - jadą jak po szynach i nic nie jest w stanie wytrącić ich z zadanego toru jazdy. Zawsze czujne i dynamiczne, szybkie przy przejściu z krawędzi na krawędź. Przyciągają wzrok wyrazistą grafiką w zdecydowanych kolorach. Najbardziej zaawansowany technologicznie zestaw wyścigowy na rynku dla elitarnego grona narciarzy dysponujących doskonałym przygotowaniem fizycznym i nienaganną techniką.

Technologia Voelkl UVO rewolucja w sezonie 2018

Genialna prostota i elegancja niezwykle skutecznej konstrukcji. Jedyny, skutecznie działający tłumik drgań, w przestrzeni 3D, w promieniu 360°. Wielokierunkowe tłumienie drgań uzyskano dzięki idealnemu dopasowaniu geometrii do profilu i konstrukcji oraz bardzo starannemu doborowi materiałów, z których wykonano narty. Narty stały sie niezwykle spokojne bez utraty swojej dynamiki. Korzyści dla narciarzy to: większa manewrowość, większa płynność jazdy i większa stabilność nart.

  • UVO – System Tłumienia Drgań - Skuteczny system tłumienia, o niskiej wadze i małych rozmiarach. Umieszczo-ny w miejscu, które jest źródłem drgań, i w którym system UVO działa najskuteczniej.
  • UVO - Profil Rocker - Nowe profile Tip Rocker w modelach GS, SL, RC i SC, i Tip Tail Rocker w modelu Code Speedwall UVO i Code UVO, pozwoliły na uzyskanie lepszej manewrowości nart, bez utraty ich stabilności w czasie jazdy.
  • UVO - waga nart - Efektywne tłumienie drgań przez UVO spowodowało, że narty stały się stabilne, co zwiększyło łatwość ich sterowania przy zmniejszonym wysiłku. Dzięki temu zmniejszono wagę nart bez utraty ich właściwości jezdnych. Narty z UVO są lżejsze o około 200g w porównaniu do modeli, na bazie których je wykonano.
  • UVO - Sztywność - Dzięki dużej stabilności, którą uzyskano dzięki UVO, zmniejszono sztywność nart. Korzyścią jest zwiększona „zwinność” w każdych warunkach terenowo - śniegowych.
  • UVO - wiązania rMotion 2, WideRide XL i xMotion Opracowano nowe wiązania Xmotion, dopasowane do współpracy z UVO. Są lżejsze, krótsze i szerzej osadzone niż dotychczas stosowane.
  • UVO - Sidewall - Dzięki połączeniu, w modelach z UVO, technologii Sidewall z mini cup, narty zyskały na sportowym charakterze i dodatkowo zwiększyła się ich odporność na uszkodzenie tak zwanej górnej krawędzi.
  • UVO - Geometria nart - W nartach z UVO zmieniono geometrię. Narty zyskały na dynamice oraz wzrosła ich możliwość dopasowania się do każdych warunków terenowo - śniegowych.
  • UVO - Drewniany rdzeń - W nartach z UVO, zastosowano nowe, drewniane rdzenie Siedwall Multilayer Wood-core i Full Sensor Woodcore, opracowane na podstawie rdzeni nart zawodniczych. Otrzymano narty o dużej dynamice zrównoważonej ze sztywnością. Cechy te nie zmieniają się przez cały okres użytkowania nart.
 

WIĄZANIA X-Cell 12 GW Black Flo Red

Kod producenta: 6820R1.MS

DIN 6.0 - 12.0
Waga narciarza < 120 kg
Wysokość stania 18 mm
System palców X-cell Toe
Płyta Stainless steel
Wpiecie pięty Twin Cam X
Waga wiązań 2348g
Kolor czarny - niebieski - czerwony

Wiązania Marker WC Plate X-Cell 12 GW - to rewolucyjna technologia X-cell zastosowana w systemie mocowania palców ma za zadanie idealnie wycentrować but narciarski i poradzić sobie z największymi wstrząsami na nartach. Przekłada się to na idealną kontrole nad nartami.

Technologia - wiązania X-Cell 12 2018

Wiązania Marker skonstruowane specjalnie do nart o charakterze sportowym. Nowy system X-Cell, dzięki specjalnemu tłumikowi, absorbuje drgania, których częstotliwość przekracza 10 Hz. Są to drgania nie stwarzające niebezpieczeństwa kontuzji, mogące natomiast spowodować tzw. „rozhuśtanie” wiązania i jego niepotrzebne wypięcie. Przy silnych i długotrwałych impulsach, mogących spowodować kontuzję, system X-Cell bezpiecznie wypina but. Dotychczas narciarze przed niekontrolowanym wypięciem zabezpieczali się większymi niż normatywne nastawami siły wypięcia. Tłok X-Cell pochłania także krótkie początkowe drgania. System X-Cell nie wymaga stosowania takiego sposobu. Przy nominalnym nastawieniu gwarantuje centralne ustawienie buta, precyzję prowadzenia i kontrolę nad nartą. Niewiarygodna transmisja mocy!!!

TECHNOLOGIE W WIĄZANIACH X-CELL 12
Technologia X-Cell Teo w wiązaniach Marker
X-CELL TOE
System uchwytu palców z magnesem wyróżniają się dużym obszarem styku podeszwy buta, najwyższym czynnikiem przenoszenia mocy i imponującą absorpcją wstrząsów. Unikalna technologia X-Cell umożliwia odfiltrowywanie krótkich wstrząsów i utrzymywanie butów narciarskich w sposób ciągły. Nowe wiązanie X-Cell oferuje również najbardziej realistyczny design w wyścigach i inspirowany desigiem z F1.
Technologia X-Cell Intelligent Backward Release Marker
INTELLIGENT BACKWARD RELEASE
System wyraźnie różnicuje siły, które pojawiają się podczas upadku, a momentem wejścia na krawędź. Indywidualnie regulowana sprężyna, niezawodnie normuje wypięcie bez utraty wydajności.
Technologia Twim Cam X Heel w wiązaniach Marker
TWIN CAM X HEEL
Następny krok w ulepszaniu pięty Twincam, o większej mocy, większej elastyczności w uwalnianiu i zoptymalizowanej wydajności. Nowa konstrukcja zwiększa łączność buta i narty przez dłuższy okres, nawet w ekstremalnie ostrym terenie, zapewniając precyzyjne prowadzenie na narty aż do zwolnienia. Zapewnia również lepsze przenoszenie mocy poprzez szersze połączenie szyi pięty (Nowość 2018: 43 mm).Twin Cam X Hell to kolejny krok w ulepszeniu zapięcie pięty.
Technologia Magnesium Parts w wiązaniach Marker
MAGNESIUM PARTS
Magnez jest najlżejszym i najbardziej wytrzymałym metalowym materiałem konstrukcyjnym, dzięki czemu jest idealny do wysokiej klasy produktów. Sprawia to, że jesteś dobrze wyposażony w szybsze prowadzenie w najbardziej istotnej linii!
Technologia AFD Satinless Steel w wiązaniach Marker
AFD STAINLESS STEEL
Wszystkie wiązania Marker są wyposażone w ruchome urządzenie AFD (urządzenie przeciwdziałające tarciu), co prowadzi do precyzyjnego uwolnienia nawet przy prawie całkowicie utrudniającym brudzie, śniegu i lodzie! Indywidualna regulacja AFD do przykładanej powierzchni zapewnia doskonałą funkcjonalność - w wyścigach, w wiązaniach dla dzieci lub w ski turach.

Materiały dodatkowe:

strona www producenta Kanal YouTube sklep zimowy online katalog pdf producenta
STRONA PRODUCENTA KANAŁ YOUTUBE KATALOG VOLKL 2020
Marka
Symbol
119021
Kod Ean
165 cm821264678220
Grupa
Race
Płeć
Unisex
Męskie
Damskie
Szerokość pod butem
68
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.

Opinie o Narty Volkl Racetiger SL Pro WC PC Plate + wiązania X-Cell 12 Race 2020

5.00
Liczba wystawionych opinii: 1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Kliknij ocenę aby filtrować opinie
5/5
Opinia niepotwierdzona zakupem
Narty po prostu stworzone do ostrej jazdy na krawędzi ! Testowałem w Szwajcarskich Alpach ! Narty petarda !
2022-12-06
Krystian z Białegostoku
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 619 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-21
Szybko, sprawnie profesjonalnie. POLECAM
2024-03-13
Bardzo dobry kontakt, szybka wysyłka :) Nie było również problemu ze zwrotem jednej rzeczy.
pixel