Buty Fischer Soma RC4 120
Dobierz do kompletu

Pokrowiec na kask narciarski
Chroń swój kask przed uszkodzeniami i wilgocią dzięki solidnemu pokrowcowi.
Zobacz produkt- Fischer RC4 120 to buty dla zaawansowanych narciarzy, które najlepiej sprawdzą się podczas bardzo szybkiej, agresywnej jazdy. Dzięki zastosowaniu w konstrukcji Soma - Tec, buty ułatwiają dynamiczne przejście z krawędzi na krawędź.
Buty z grupy race to profesjonalne buty, podobne do tych, które widujemy na trasach Alpejskiego Pucharu Świata. Dla miłośników szybkiej jazdy liczy się niezwykła możliwość wycinania skrętów, kontrola toru jazdy, nienaganne trzymanie krawędzi i wyjątkowa płynność poruszania po śniegu – żeby to osiągnąć nie wystarczą tylko dobre race’we narty. Równie ważne, jak nie ważniejsze, są buty narciarskie z odpowiednio dobraną twardością, które zapewnią precyzyjne przenoszenie siły na narty, wyjątkowy balans i totalną kontrole – wszystko to zapewnią buty z grupy race.
TABELA ROZMIARÓW | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rozmiar Mondo | 250 | 255 | 260 | 265 | 270 | 275 | 280 | 285 | 290 | 295 | 300 | 305 |
Rozmiar US | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 | 12 | 12.5 |
Rozmiar EU | 39 1/3 | 40 | 40 2/3 | 41 1/3 | 42 | 42 2/3 | 43 1/3 | 44 | 44 2/3 | 45 1/3 | 46 | 46 2/3 |
DODATKOWE MATERIAŁY
Doskonała znajomość anatomii i zasad biomechaniki doprowadziła specjalistów z Fischer'a do sukcesu. Stworzono i opatentowano technologię Soma-Tec, dzięki której stopy układają się w bucie w naturalny sposób, na kształt litery V, podczas gdy narty pozostają w ułożeniu równoległym. Dzięki temu, kolana po ugięciu, nie skręcają do środka i nie tworzą "iksa". Rozwiązanie to sprawia, że podczas jazdy ani stopy, ani kolana nie skręcają się do środka. NASZE STOPY NA KSZTAŁT LITERY "V" UKŁADAJĄ SIĘ NATURALNIE. TAK STOIMY, CHODZIMY I BIEGAMY. W efekcie oszczędzamy układ mięśniowo - kostny, nie narażając go na zbędne przeciążenia. Ponadto, Soma MX zapewnia bardziej efektywny transfer sił na nartę, co z kolei wpływa na lepszą kontrolę i przyspieszenie przy mniejszym nakładzie siły. Teraz dynamiczna jazda i szybka zmiana krawędzi wymaga mniejszego nakładu energii. Technologia przyjęta i doceniona przez najlepszych zawodników Pucharu Świata. | ![]()
|