UYN
( ilość produktów: 2 )UYN - Unleash Your Nature jest znakiem towarowym należącym do Trerè Innovation s.r.l. z siedzibą w Asola (Mantua), światowego lidera w rozwoju, produkcji i dystrybucji odzieży high-tech. Zaangażowanie firmy w technologię, pasję do jej produktów, badania nad zaawansowanymi materiałami, koncentracja na designie i dbałość o najmniejsze detale stanowią kapitał wiedzy i doświadczenia stanowiących serce Trerè Innovation. I jego prawdziwą siłę. W naszej ofercie znajdziecie bieliznę termoaktywną i skarpety narciarskie marki UYN
UYN - Światowy lider w dziedzinie odzieży funkcjonalnej
W ciągu ponad 50 lat doświadczenia firma Trerè Innovation dopracowała metodę produkcji charakteryzującą się najwyższymi standardami jakości i stała się punktem orientacyjnym na rynku tekstylnym. Firma oferuje kompleksową obsługę, w tym badanie sektora i analizę rynku, projektowanie produktów i kolekcji, pakowanie oraz strategie dystrybucji i wizerunku międzynarodowych punktów sprzedaży. Za tym stoi najnowocześniejszy dział badań i rozwoju, który przeprowadza testy laboratoryjne innowacji technologicznych i rewolucyjnych przędz opracowanych we współpracy z mistrzami sportu i szybko włączonych w proces produkcji.
W siedzibie głównej w Asoli rozwijane jest unikalne, zaawansowane technologicznie centrum badawczo-rozwojowe o powierzchni ponad 3500 metrów kwadratowych. Najnowocześniejsza infrastruktura testowa obejmie tunel aerodynamiczny, skaner ciała 3D i dział medycyny sportowej. Ta inwestycja pozwalam utrzymać i poszerzyć przewagę technologiczną.
Historia rozjoju marki UYN
Pan Luigi Redini wraz ze swoim ojcem i bratem założyli pierwszą rodzinną firmę - Selvocalze. Stało się to pod koniec lat 50. XX wieku, kiedy rynek artykułów pończoszniczych szybko się rozwijał. Firma skorzystała z tej wspaniałej okazji, rozpoczynając produkcję z nową maszyną i jako pierwsza z wielu, która podjęła podobne inicjatywy, ustanowiła nowe standardy jakości.
Było to w połowie lat osiemdziesiątych, kiedy sport odgrywał coraz ważniejszą rolę w świecie odzieży. Był to początek okresu bezprecedensowego wzrostu opartego na badaniach i odkryciu innowacyjnych innowacyjnych materiałów, które doprowadziłyby do ekspansji uważnego i rozwijającego się rynku.