Narty Atomic Redster D2 SL Red + wiązanie NEOX TL 12 2013
Dobierz do kompletu

Pokrowiec na kask narciarski
Chroń swój kask przed uszkodzeniami i wilgocią dzięki solidnemu pokrowcowi.
Zobacz produkt- Atomic Redster Doubledeck SL Red jest zwrotnym, topowym modelem przeznaczonym dla narciarzy preferujących szybką zmianę krawędzi i duże prędkości. Model ten łączy w sobie dwie warstwy tworzące jedną, unikalną nartę, którą cechuje optymalna sztywność.
CHARAKTERYSTYKA
Innowacyjne rozwiązanie w postaci zastosowania stref sztywności przyspiesza zmianę krawędzi, wzmacniając siłę odbicia przy wyjściu ze skrętu. Jednocześnie, dzięki zastosowaniu konstrukcji Piste Rocker, narciarz jest w stanie zakrawędziować nartę bardziej dynamicznie. Przygotowana na sezon 2012 - 13 edycja narty Redster Doubledeck SL Red, została jeszcze bardziej ulepszona, aby umożliwić narciarzowi kontrolowanie jej z jeszcze większą precyzją. Wkładki Shockilla, wbudowane pomiędzy dwie warstwy narty, tłumią drgania i czynią jazdę jeszcze płynniejszą. Nowością są także elementy Power Transmission Bridges - są to punkty łączenia górnej i dolnej warstwy narty, których zastosowanie zapewnia bezpośrednie przełożenie impulsów siły narciarza oraz pewne trzymanie krawędzi. Dzięki nowej narcie Redster Doubledeck SL Red możliwa jest jazda z jeszcze większą precyzją, łatwością i przy zmniejszonym wysiłku.
PARAMETRY TECHNICZNE | ||||
---|---|---|---|---|
Teren | Dobrze przygotowane stoki | |||
Użytkownicy | Zaawansowani i eksperci | |||
Taliowanie | 155 cm | 160 cm | 165 cm | 170 cm |
122,5/67/104,5 mm | 123/67/105,5 mm | 123,5/67/107,5 mm | 124,5/67/109 mm | |
Promień | 10,5 | 11 | 11,5 | 12 |
Konstrykcja |
|
TECHNOLOGIE | |
---|---|
![]() | Doubledeck Elastyczność i promień skrętu to dwa główne parametry określające właściwości nart. Dzięki najnowszej technologii D2 DOUBLEDECK opracowanej przez firmę Atomie "wszechstronność" to cecha, która nabrała zupełnie nowego znaczenia. Otóż w modelach D2 DOUBLEDECK zastosowano dwa oddzielne elementy, stanowiące górną i dolną warstwę nart. Zadaniem części dolnej (Adapter Deck), porównywanej do zawieszenia w samochodzie z napędem na 4 koła, jest dostosowanie do warunków śniegowych na trasie, podczas gdy zadaniem części górnej (Control Deck) jest kontrola toru jazdy i właściwe wykorzystanie umiejętności narciarza. Wspomniane dwa elementy połączone są w taki sposób, aby nie "przeszkadzać" w swobodnym wyginaniu narty, oraz nie powodować wibracji w trakcie jazdy. |
![]() | Shockilla Sidewall Ścianki boczne Shockilla to połączenie tradycyjnego materiału używanego do budowy ścianek nart oraz doskonale tłumiących uderzenia wkładek Shockilla. Wkładki w różnych miejscach mają różne grubości - grubsze odpowiedzialne są za efektywne wchłanianie wibracji, a cieńsze umożliwiają bezpośrednie przenoszenie nacisku na krawędzie. |
![]() | Piste Rocker (90% Camber, 10% Rocker) Lekko podgięty rocker w okolicach dziobów - jest idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy preferują jazdę po przygotowanych trasach. Dzięki tej konstrukcji bardzo łatwo jest inicjować skręty, a ryzyko łapania krawędzi jest wręcz minimalne. Jazda na takiej narcie jest płynna i stabilna, a trzymanie krawędzi na twardej trasie wyśmienite. W Piste Rocker wyposażone zostały wszystkie narty z linii Race, Cloud oraz Vario. |
Ocena w prestiżowym teście WorldSkiTest 2010 modelu D2 Race SL 2011
![]() |
Ocena: Doskonałe | Punkty: 42.4 |
Długi skręt | 8.3 | |
Krótki skręt | 8.6 | |
Trzymanie krawędzi | 9.0 | |
Stabilność | 8.2 | |
Łatwość prowadzenia | 8.3 |


Parametry techniczne wiązań
Model | NEOX TL 12 | |||
Skala DIN | 4-12 | |||
Wysokość Ski-Stopera | 24 mm | |||
Długość podeszwy | 260 - 360 mm | |||
Cechy |
|