Atomic Redster Doubledeck SL Red jest zwrotnym, topowym modelem przeznaczonym dla narciarzy preferujących szybką zmianę krawędzi i duże prędkości. Model ten łączy w sobie dwie warstwy tworzące jedną, unikalną nartę, którą cechuje optymalna sztywność.
CHARAKTERYSTYKA
Innowacyjne rozwiązanie w postaci zastosowania stref sztywności przyspiesza zmianę krawędzi, wzmacniając siłę odbicia przy wyjściu ze skrętu. Jednocześnie, dzięki zastosowaniu konstrukcji Piste Rocker, narciarz jest w stanie zakrawędziować nartę bardziej dynamicznie. Przygotowana na sezon 2012 - 13 edycja narty Redster Doubledeck SL Red, została jeszcze bardziej ulepszona, aby umożliwić narciarzowi kontrolowanie jej z jeszcze większą precyzją. Wkładki Shockilla, wbudowane pomiędzy dwie warstwy narty, tłumią drgania i czynią jazdę jeszcze płynniejszą. Nowością są także elementy Power Transmission Bridges - są to punkty łączenia górnej i dolnej warstwy narty, których zastosowanie zapewnia bezpośrednie przełożenie impulsów siły narciarza oraz pewne trzymanie krawędzi. Dzięki nowej narcie Redster Doubledeck SL Red możliwa jest jazda z jeszcze większą precyzją, łatwością i przy zmniejszonym wysiłku.
PARAMETRY TECHNICZNE
Teren
Dobrze przygotowane stoki
Użytkownicy
Zaawansowani i eksperci
Taliowanie
155 cm
160 cm
165 cm
170 cm
122,5/67/104,5 mm
123/67/105,5 mm
123,5/67/107,5 mm
124,5/67/109 mm
Promień
10,5
11
11,5
12
Konstrykcja
Neox Tolless,
D2 Varioflex,
Tail Woodcore 2 layer Titanium,
Doubledeck Powercore Cap.
TECHNOLOGIE
Doubledeck
Elastyczność i promień skrętu to dwa główne parametry określające właściwości nart. Dzięki najnowszej technologii D2 DOUBLEDECK opracowanej przez firmę Atomie "wszechstronność" to cecha, która nabrała zupełnie nowego znaczenia. Otóż w modelach D2 DOUBLEDECK zastosowano dwa oddzielne elementy, stanowiące górną i dolną warstwę nart. Zadaniem części dolnej (Adapter Deck), porównywanej do zawieszenia w samochodzie z napędem na 4 koła, jest dostosowanie do warunków śniegowych na trasie, podczas gdy zadaniem części górnej (Control Deck) jest kontrola toru jazdy i właściwe wykorzystanie umiejętności narciarza. Wspomniane dwa elementy połączone są w taki sposób, aby nie "przeszkadzać" w swobodnym wyginaniu narty, oraz nie powodować wibracji w trakcie jazdy.
Shockilla Sidewall
Ścianki boczne Shockilla to połączenie tradycyjnego materiału używanego do budowy ścianek nart oraz doskonale tłumiących uderzenia wkładek Shockilla. Wkładki w różnych miejscach mają różne grubości - grubsze odpowiedzialne są za efektywne wchłanianie wibracji, a cieńsze umożliwiają bezpośrednie przenoszenie nacisku na krawędzie.
Piste Rocker (90% Camber, 10% Rocker)
Lekko podgięty rocker w okolicach dziobów - jest idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy preferują jazdę po przygotowanych trasach. Dzięki tej konstrukcji bardzo łatwo jest inicjować skręty, a ryzyko łapania krawędzi jest wręcz minimalne. Jazda na takiej narcie jest płynna i stabilna, a trzymanie krawędzi na twardej trasie wyśmienite. W Piste Rocker wyposażone zostały wszystkie narty z linii Race, Cloud oraz Vario.
Ocena w prestiżowym teście WorldSkiTest 2010 modelu D2 Race SL 2011
Doskonałe narty! Atomic zdołał zaimplementować najlepsze, stosowane w modelach jeżdżących w Pucharze Świata technologie do nart przeznaczonych dla ambitnych, zaawansowanych amatorów. Panowie byli pod wrażeniem ich umiejętności! Narty wywalczyły również srebro w kategorii SnowStyle. Te deski po prostu trzeba mieć!