- Technologia All Mountain ROCKER pokazuje swoją siłę, podczas gdy inni stają się słabi! Co może sprawić większą radość, niż uniwersalne narty, które zapewniają doskonałe prowadzenie i precyzyjny transfer energii w każdych warunkach.
W ich konstrukcji zastosowano nową technologię All Mountain Rocker oraz materiał, zaczerpnięty wprost z przemysłu lotniczego - Air Carbon - charakteryzujący się doskonałym tłumieniem drgań, bardzo niską wagą i doskonała wytrzymałością. Dodatkowym atutem jest zastosowanie spiekanego ślizgu - gwarantującego bardzo dobre osiągi i długą żywotność.
Każdy stok, każde warunki, zawsze wolność - to jest to czego możemy spodziewać się po nartach Fischera z grupy All Mountain. Maksymalne osiągi bez względu na to czy korzystamy z przygotowanej, ubitej trasy czy szusujemy poza nią. Narty z tej grupy to doskonały wybór dla narciarzy lubiących jeździć w różnicowanych warunkach.
Promień | 16 / 170cm |
Taliowanie | 120 -74- 104 |
 |
TECHNOLOGIE |
| AIR POWER CONSTRUCTION Rdzeń narty o mniejszej gęstości. Jest bardzo lekki - sprawia, że narta jest "łatwiejsza w obsłudze", a jazda nie wymaga dużego nakładu siły. |
| CARBON TECH Odporne na skręcanie włókna węglowe stosowane w konstrukcji nart. Sprawiają, że narty są sztywne poprzecznie, lecz elastyczne wzdłużnie. |
| ALL MOUNTAIN ROCKER Krótsza powierzchnia styku narty z podłożem zapewnia łatwiejsze inicjowanie skrętów przy użyciu mniejszej siły. Wyróżniamy trzy różne typy ROCKER'a: All Mountain ROCKER, Freeski ROCKER, Tour ROCKER. |
| POWERRAIL Rozwinięcie technologii Railflex - płyta jest szersza i niższa dla poprawienia przenoszenia siły. System Powerrail łączy wiązanie z nartą, umożliwiając jej swobodne wygięcie się pod butem. Taki sposób mocowania wiązań, zapewnia znakomite i bezpieczne trzymanie buta jednocześnie nie powoduje zakłócenia naturalnego wygięcia narty. W rezultacie otrzymuje się dużo lepsze trzymanie krawędzi i niezakłócony tor jazdy w łuku. Dodatkowe zalety to: beznarzędziowa regulacja i przystosowanie do wiązań rentalowych. |
| EXTRUDED BASES Ślizg tłoczony to najpopularniejszy rodzaj ślizgu. Nie wymaga wielkiej troski, czyli smarowania na gorąco. Prosty do naprawy, nadający się do kilkakrotnej regeneracji na maszynie. Nie nasmarowany jest szybszy od nie nasmarowanych spiekanych. |
| SNAKE SKIN Jest to sposób wykończenia laminatu, który polega na tym że zewnętrzna powierzchnia narty posiada chropowatą strukture przypominająca skóre węża. Dzieki temu narty są bardziej odporne na zarysowania i uszkodzenia niż narty gładkie, lakierowane. Snake Skin powoduje, że nawet po kilku sezonach intensywnej jazdy narty dalej prezentuja się świetnie i wygladają jak nowe. |
| TIP PROTECTOR Ochraniacz dziobów nart. Zapobiega przed uszkodzeniem i rozwarstwieniem się nart, wpływając znacząco na ich żywotność. |
WIĄZANIA FISCHER RS 11 Powerrail
Wysokość stania | 25 - 31 mm |
Waga narciarza | > 31 kg |
DIN | 3 - 11 |
TECHNOLOGIA |
| FULL DIAGONAL TOE Wiązania wypinają się w promieniu 180°, dzięki czemu sprawdzają się podczas upadków w różne strony. Minimalizują ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
| FRP Cztery rolki i ruchoma płytka to system usprawniający wypinanie i właściwe działanie wiązań. |
| AFS Udoskonalony system uwalniania buta z wiązania. But uwalniany jest z wiązania szybko i płynnie, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. |
DODATKOWE MATERIAŁY