- Doskonałe narty dla osób średnio zaawansowanych, które lubią jeździć zarówno długim, jak i krótkim skrętem. Sidewall Construction, Dual Radius System i 73 mm w talii zapewnienia stabilność oraz dynamikę - również przy wyższych prędkościach.
Konstruktorzy wyposażyli Progressora 700 m.in. w technologie Air Carbon - materiał, zaczerpnięty wprost z przemysłu lotniczego, charakteryzujący się doskonałym tłumieniem drgań, bardzo niską wagą i doskonała wytrzymałością. Dodatkowym atutem jest zastosowanie spiekanego ślizgu - gwarantującego bardzo dobre osiągi i długą żywotność. W grupie nart High Performance Fischer oferuje połączenie w jednym modelu geometrii charakterystycznych dla nart slalomowych i gigantowych. Jest to możliwe dzięki Systemowi Dual Radius, który umożliwia szybką inicjacją skrętu jak w slalomkach i wycinanie precyzyjnych długich łuków jak w nartach gigantowych. Pełna kontrola nad nartami - zarówno podczas jazdy krótkim jak i długim skrętem to jest zadanie nart z grupy High Performance.
Promień | 14/17 / 165cm |
Taliowanie | 120 - 73- 103 |
 |
TECHNOLOGIE |
| SIDEWALL CONSTRUCTION Konstrukcja ścian bocznych mająca na celu zapewnić krawędziom stabilność i wytrzymałość. |
| AIR CARBON Ekstremalnie lekkie i wytrzmałe włókno węglowe zaczerpnięte wprost z przemysłu lotniczego. Wyróżnia się dużą elastycznością i wysokim współczynnikiem amortyzowania grgań dzięki czemu znacznie poprawia osiągi. |
| DUAL RADIUS SYSTEM Dual Radius to sprawdzone rozwiązanie oparte na dwóch promieniach śkrętu, pozwalające na osiągnięcie jeszcze większej wydajności zarówno podczas jazdy slalomowej jak i gigantowej. Krótszy promień skrętu dziobów ułatwia inicjację skrętu, podczas gdy większy promień piętek powoduje, że narty podczas jazdy długim skrętem, są bardzo stabilne i doskonale trzymają krawędź. |
| POWERRAIL Rozwinięcie technologii Railflex - płyta jest szersza i niższa dla poprawienia przenoszenia siły. System Powerrail łączy wiązanie z nartą, umożliwiając jej swobodne wygięcie się pod butem. Taki sposób mocowania wiązań, zapewnia znakomite i bezpieczne trzymanie buta jednocześnie nie powoduje zakłócenia naturalnego wygięcia narty. W rezultacie otrzymuje się dużo lepsze trzymanie krawędzi i niezakłócony tor jazdy w łuku. Dodatkowe zalety to: beznarzędziowa regulacja i przystosowanie do wiązań rentalowych. |
| SINTERED BASES Spiekany ślizg ma wyjątkowe własciwości i bardzo długą żywotność. Nasmarowany jest szybszy od tłoczonego. Z reguły twardszy i bardziej wytrzymały. Należy często smarować go na gorąco i czyścić dokładnie przed każdym smarowaniem. |
| TIP PROTECTOR Ochraniacz dziobów nart. Zapobiega przed uszkodzeniem i rozwarstwieniem się nart, wpływając znacząco na ich żywotność. |
| SNAKE SKIN Jest to sposób wykończenia laminatu, który polega na tym że zewnętrzna powierzchnia narty posiada chropowatą strukture przypominająca skóre węża. Dzieki temu narty są bardziej odporne na zarysowania i uszkodzenia niż narty gładkie, lakierowane. Snake Skin powoduje, że nawet po kilku sezonach intensywnej jazdy narty dalej prezentuja się świetnie i wygladają jak nowe. |
WIĄZANIA FISCHER RS10 POWERRAIL
Wysokość stania | 25- 32 mm |
Waga narciarza | > 31kg |
DIN | 3 -10 |
TECHNOLOGIA |
| FULL DIAGONAL Wiązania wypinają się w promieniu 180°, dzięki czemu sprawdzają się podczas upadków w różne strony. Minimalizują ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
| FRP Cztery rolki i ruchoma płytka to system usprawniający wypinanie i właściwe działanie wiązań. |
| AFS Udoskonalony system uwalniania buta z wiązania. But uwalniany jest z wiązania szybko i płynnie, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. |
Narty w testach
Znakomite deski do wiraży o średnich i dużych promieniach. Znakomicie trzymają na twardym i są stabilne w skrętach. Do zajęcia miejsca na podium w tej grupie brakuje im trochę zwinności i lekkości prowadzenia. Narty dla pilotów, którzy szukają nart Allround ze sporą dozą sportowego charakteru.
Źródło: magazyn Snowplanet
DODATKOWE MATERIAŁY