- Narta, która gwarantuje przekraczanie wszelkich granic: wyposażona w nowo opracowany Racetrack - dla większej stabilności, lepszego transferu energii oraz zwiększenia dynamiki.
Idealne narty dla wszystkich narciarzy, którzy cenią sobie poczucie pełnej kontroli. Dzięki zastosowaniu systemu Dual Radius narta zmienia swoją charakterystykę między slalomową a gigantową, dając wększe spektrum możliwości. Pozostałe cechy tych niezwykłych nart to: sandwichowa konstrukcja ścian bocznych, podwójna 0.5-milimetrowa powłoka z titanalu i drewniany rdzeń.
W grupie nart High Performance Fischer oferuje połączenie w jednym modelu geometrii charakterystycznych dla nart slalomowych i gigantowych. Jest to możliwe dzięki Systemowi Dual Radius, który umożliwia szybką inicjacją skrętu jak w slalomkach i wycinanie precyzyjnych długich łuków jak w nartach gigantowych. Pełna kontrola nad nartami - zarówno podczas jazdy krótkim jak i długima skrętem to jest zadanie nart z grupy High Performance.
Promień | 13/17 ( 170cm) |
Taliowanie | 121 - 75 - 104 |
 |
TECHNOLOGIE |
| SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION Drewniany rdzeń z podwójną, titanalową powłoką, całość konstrukcji wzmocniona włóknem węglowym (Air Carbon). Efekt? Doskonałe trzymanie krawędzi i wyjątkowa płynność jazdy. |
| TITANIUM 0.5 Drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką o grubości 0,5 mm, wzmocniony kompozytem węglowym - Air Carbon. Konstrukcja wpływająca na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę. |
| AIR CARBON Ekstremalnie lekkie i wytrzmałe włókno węglowe zaczerpnięte wprost z przemysłu lotniczego. Wyróżnia się dużą elastycznością i wysokim współczynnikiem amortyzowania grgań dzięki czemu znacznie poprawia osiągi. |
| POPLAR WOOD CORE Drewniany rdzeń narty wykonany z Topoli. Drewno topolowe, dzięki swoim unikalnym właściwością poprawia płynność jazdy na nartach i nadaje nartą większej zwrotności. |
| DUAL RADIUS SYSTEM Dual Radius to sprawdzone rozwiązanie oparte na dwóch promieniach śkrętu, pozwalające na osiągnięcie jeszcze większej wydajności zarówno podczas jazdy slalomowej jak i gigantowej. Krótszy promień skrętu dziobów ułatwia inicjację skrętu, podczas gdy większy promień piętek powoduje, że narty podczas jazdy długim skrętem, są bardzo stabilne i doskonale trzymają krawędź. |
| RACETRACK PLATE Nowość w kolekcji 2012/2013. Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygiącie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie typy rail - nie wymaga nawiercania płyty. Jeszcze łatwiejsza i szybsza zmiana rozmiaru. Płyta Racetrack stosowana jest tylko w najwyższych modelach nart z linii RC4, Progressor oraz limitownej C-Line. |
| SINTERED BASES Spiekany ślizg ma wyjątkowe własciwości i bardzo długą żywotność. Nasmarowany jest szybszy od tłoczonego. Z reguły twardszy i bardziej wytrzymały. Należy często smarować go na gorąco i czyścić dokładnie przed każdym smarowaniem. |
| TIP PROTECTOR Ochraniacz dziobów nart. Zapobiega przed uszkodzeniem i rozwarstwieniem się nart, wpływając znacząco na ich żywotność. |
WIĄZANIA FISCHER RSX 12 POWERRAIL
Wysokość stania | 28 - 33.5 mm |
Waga narciarza | > 36 Kg |
DIN | 3,5 -12 |
TECHNOLOGIA |
| FULL DIAGONAL Wiązania wypinają się w promieniu 180°, dzięki czemu sprawdzają się podczas upadków w różne strony. Minimalizują ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
| DIAGONAL HEEL Pięta wiązania pracuje w promieniu 150°. Minimalizuje to ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
| FRP Cztery rolki i ruchoma płytka to system usprawniający wypinanie i właściwe działanie wiązań. |
| ABS Dzięki wyeliminowaniu tarcia, but uwalniany jest z wiązania szybko i płynnie, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. |
DODATKOWE MATERIAŁY