- Narty typu Crossover stworzone do ścigania i wyposażone w ultranowoczesną technologię zaczerpniętą z Alpejskiego Pucharu Świata, dzięki czemu masz czystsze odczucia już od pierwszego wykonanego skrętu.
RC4 Superior Pro z najnowszej kolekcji 2015 to wyścigowe narty dla zaawansowanych narciarzy. Narty wyposażone w topowe technologie Fischera - takie jak Sandwich Sidewall Construction, Hole Ski Technology, rewelacyjną płytę Racetrack oraz zapewniający najwyższe osiągi i bardzo długą żywotność ślizg spiekany. Dodatkowo, dzięki podwójnej powłoce titanalu o grubości 0,5 mm i drewnianemu rdzeniowi narty zapewniają najwyższej klasy flex i trzymanie krawędzi, nawet na oblodzonym stoku.
Promień | 15 m / 170 cm |
Taliowanie | 122 - 72 - 104 |
 |
Grupa Race - ściganie jest w twoich genach
Wraz z nowym Race Booster Fischer dokonuje rewolucji w transferze mocy na zakrętach. Specjalna konstrukcja została stworzona wraz ze sportowcami oraz specjalistami z Pucharu Świata, a trzy-częściowy design pozwolił opracować bezkonkurencyjny ski flex. Dobrze, że nie potrzebujesz pozwolenia na skorzystanie z danej trasy narciarskiej. A to dlatego, że cała seria RACE, obfitująca w oryginalną technologię z Pucharu Śwata, byłaby zupełnie nieprzydatna. Nowy Race Booster wraz z topowym modelem zapewniają niespotykany wcześniej, niezrównany transfer mocy poprzez maksymalny flex: skręcanie może być teraz jeszcze bardziej agresywne i ciaśniejsze niż kiedykolwiek wcześniej! Sprawdzona technologia RaceTrack daje ci sensacyjne zachowanie kontroli, perfekcyjne trzymanie krawędzi i lepszą wydajność. Drewniany rdzeń, podwójna tytanowa powłoka, oryginalna płyta i wykończenie krawędzi prosto z Alpejskiego Pucharu Świata dopełniają wszechstronne cechy grupy RACE.
TECHNOLOGIE |
| SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION Drewniany rdzeń z podwójną, titanalową powłoką, całość konstrukcji wzmocniona włóknem węglowym (Air Carbon). Efekt? Doskonałe trzymanie krawędzi i wyjątkowa płynność jazdy. |
 | AIR CARBON TI Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nart. |
 | TITANIUM 0.5 Drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką o grubości 0,5 mm, wzmocniony kompozytem węglowym - Air Carbon. Konstrukcja wpływająca na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę. |
| SINTERED BASES Spiekany ślizg zapewnia najwyższe osiągi i bardzo długą żywotność. Nasmarowany jest szybszy od tłoczonego. Z reguły jest twardszy i bardziej wytrzymały. Należy często smarować go na gorąco i czyścić dokładnie przed każdym smarowaniem. |
 | HOLE SKI TECHNOLOGY Technologia polegająca na wycięciu w dziobach nart otworów. Sprawia, że dzioby nart są lżejsze, łatwiej inicjują skręt i nie wpadają w drgania. Efekt? Niezwykle płynna jazda i doskonała kontrola w skręcie. |
 | RACETRACK PLATE Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie typy rail - nie wymaga nawiercania płyty. Jeszcze łatwiejsza i szybsza zmiana rozmiaru. Płyta Racetrack stosowana jest tylko w najwyższych modelach nart z linii RC4, Progressor oraz limitownej C-Line. |
WIĄZANIA FISCHER RS 11 POWERRAIL
DIN | 3 - 11 |
Wysokość stania | 25 - 31 mm |
Waga narciarza | 31 kg |
TECHNOLOGIA |
|
FULL DIAGONAL TOEWiązania wypinają się w promieniu 180°, dzięki czemu sprawdzają się podczas upadków w różne strony. Minimalizują ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
|
FRPCztery rolki i ruchoma płytka to system usprawniający wypinanie i właściwe działanie wiązań. |
 |
AFSUdoskonalony system uwalniania buta z wiązania. But uwalniany jest z wiązania szybko i płynnie, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. |
DODATKOWE MATERIAŁY: