- Przy skrętach nie dorównają im żadne inne narty: specjalistka od Slalomu Gigant gwarantująca niezapomniane wrażenia z jazdy. Wyposażona w technologię z Narciarskiego Pucharu Świata - takie jak: Air Carbon Ti 0.8 i World Cup Tuning oraz z dynamiczną płytę
Racetrack .
RC4 Worldcup RC z najnowszej kolekcji to idealne narty do długiego skrętu: z technologią Air Carbon TI 0.8 (drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką) oraz wykończeniem krawędzi i ślizgu identycznym jak w nartach z Pucharu Świata. Dodatkowo Sandwich Sidewall Construction i wysokiej jakości drewniany rdzeń z drewna bukowego i topolowego zapewniają najwyższej klasy flex i trzymanie krawędzi, nawet na oblodzonym stoku.
| Promień | 18 m / 175 cm |
| Taliowanie | 115 - 68 - 97 |
 |
Grupa Race - ściganie jest w twoich genach
Wraz z nowym Race Booster Fischer dokonuje rewolucji w transferze mocy na zakrętach. Specjalna konstrukcja została stworzona wraz ze sportowcami oraz specjalistami z Pucharu Świata, a trzy-częściowy design pozwolił opracować bezkonkurencyjny ski flex. Dobrze, że nie potrzebujesz pozwolenia na skorzystanie z danej trasy narciarskiej. A to dlatego, że cała seria RACE, obfitująca w oryginalną technologię z Pucharu Śwata, byłaby zupełnie nieprzydatna. Nowy Race Booster wraz z topowym modelem zapewniają niespotykany wcześniej, niezrównany transfer mocy poprzez maksymalny flex: skręcanie może być teraz jeszcze bardziej agresywne i ciaśniejsze niż kiedykolwiek wcześniej! Sprawdzona technologia RaceTrack daje ci sensacyjne zachowanie kontroli, perfekcyjne trzymanie krawędzi i lepszą wydajność. Drewniany rdzeń, podwójna tytanowa powłoka, oryginalna płyta i wykończenie krawędzi prosto z Pucharu Świata dopełniają wszechstronne cechy grupy RACE.
| TECHNOLOGIE |
| SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION Drewniany rdzeń z podwójną, titanalową powłoką, całość konstrukcji wzmocniona włóknem węglowym (Air Carbon). Efekt? Doskonałe trzymanie krawędzi i wyjątkowa płynność jazdy. |
 | WORLD CUP TUNING Technologia wykańczania krawędzi i ślizgów nart. Narty szlifowane są najwyższej jakości maszynach - takich, których używa się również do wykańczania nart jeżdżących w Pucharze Świata. |
| BEECH POPLAR WOOD CORE Drewniany rdzeń narty wykonany z dwóch odmian drzewa - specjalnej odmiany Buku oraz Topoli. Dla uzyskania najlepszych właściwości drewno pozyskiwane jest z drzew w odpowiednim wieku. Dzięki temu drewno jest twarde, o dużej wytrzymałości i doskonałych parametrach technicznych. Drewno z Buku zapewnia stabilność połączona z lekkością i doskonale zbalansowany flex narty. Dodatkowo dzięki swoim właściwością drewno topolowe poprawia płynność jazdy na nartach i nadaje nartą większej zwrotności. |
 | AIR CARBON TI 0.8 Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanalu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nad nartami. Drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką o grubości 0,8 mm, wzmocniony kompozytem węglowym - Air Carbon. Konstrukcja wpływająca na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę. |
| SINTERED BASES Spiekany ślizg zapewnia najwyższe osiągi, jest trwały i łatwy utrzymaniu. Bardzo dobrze absorbuje wosk, nasmarowany jest znacznie szybszy od tłoczonego. Ma duża gęstość molekularną przez co jest bardzo żywotny. |
 | RACETRACK PLATE Technologia wprowadzona w sezonie 2012/2013. Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie typy rail - nie wymaga nawiercania płyty. Jeszcze łatwiejsza i szybsza zmiana rozmiaru. Płyta Racetrack stosowana jest tylko w najwyższych modelach nart z linii RC4, Progressor oraz limitownej C-Line. |
WIĄZANIA FISCHER RC4 Z12 POWERRAIL
| Wysokość stania | 28 - 33.5 mm |
| Waga narciarza | > 36 kg |
| DIN | 3.5 - 12 |
| TECHNOLOGIA |
| FULL DIAGONAL Wiązania wypinają się w promieniu 180°, dzięki czemu sprawdzają się podczas upadków w różne strony. Minimalizują ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
 | DIAGONAL HEEL Pięta wiązania pracuje w promieniu 150°. Minimalizuje to ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
| FRP Cztery rolki i ruchoma płytka to system usprawniający wypinanie i właściwe działanie wiązań. |
 | ABS Dzięki wyeliminowaniu tarcia, but uwalniany jest z wiązania szybko i płynnie, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. |
DODATKOWE MATERIAŁY: