Narty Fischer RC4 WorldCup SC + wiązania RC4 Z12 Racetrack 2016
Dobierz do kompletu

Pokrowiec na kask narciarski
Chroń swój kask przed uszkodzeniami i wilgocią dzięki solidnemu pokrowcowi.
Zobacz produkt- Profesjonalne narty z agresywnej, szybkiej linii RC4. Slalomowy Mistrz Świata z agresywną, szybką linią: jej perfekcyjna geometria dostarcza niezapomnianego przeniesienia sił w krótkim i średnim skręcie.
GEOMETRIA ZAPEWNIA SUKCES
Sukces pochodzi z jej geometrii. Bycie Mistrzem polega na udanej koncepcji: 122-68-103 jest doskonałym taliowaniem w Slalomie, które pozwala osiągnąć promień skrętu na poziomie 13 m. Przeznaczona do agresywnego, krótkiego skrętu.
CZARNA BESTIA POTRAFI JEŹDZIĆ!
Po prostu przyciąga spojrzenia. Z jej spokojną i prostą szatą graficzną WC SC nie jest tylko najszybsza nartą na stoku, ale także najbardziej pożądaną. Uderzająca matowa czerń z połyskującymi wstawkami oraz żółtymi odblaskami. Nic nie pobije tego wyglądu!
Narty szerokie na dziobach i wąskie pod butami dzięki czemu, krótki skręt carvingowy nigdy nie był jeszcze tak łatwy. Dzięki technologii Hole Ski, drewnianemu rdzeniowi oraz wykończeniu krawędzi i ślizgu identycznym jak w nartach z Pucharu Świata narta WordCup SC zapewnia idealną sztywność i świetne trzymanie krawędzi nawet na oblodzonym stoku. Narty RC4 WordCup SC posiadają Sandwich Sidewall Construction z podwójną powłoką titanalową o grubości 0,8 mm co zapewnia idealną sztywność. Odpowiednio dobrane taliowanie i promień skrętu powodują, że narta jest bardzo stabilna i dynamiczna zarazem.
Promień | 13 m / 165 cm |
Taliowanie | 122 - 68 - 103 |
![]() |
Grupa Race - ściganie jest w twoich genach
Wraz z nowym Race Booster Fischer dokonuje rewolucji w transferze mocy na zakrętach. Specjalna konstrukcja została stworzona wraz ze sportowcami oraz specjalistami z Pucharu Świata, a trzy-częściowy design pozwolił opracować bezkonkurencyjny ski flex. Dobrze, że nie potrzebujesz pozwolenia na skorzystanie z danej trasy narciarskiej. A to dlatego, że cała seria RACE, obfitująca w oryginalną technologię z Pucharu Śwata, byłaby zupełnie nieprzydatna. Nowy Race Booster wraz z topowym modelem zapewniają niespotykany wcześniej, niezrównany transfer mocy poprzez maksymalny flex: skręcanie może być teraz jeszcze bardziej agresywne i ciaśniejsze niż kiedykolwiek wcześniej! Sprawdzona technologia RaceTrack daje ci sensacyjne zachowanie kontroli, perfekcyjne trzymanie krawędzi i lepszą wydajność. Drewniany rdzeń, podwójna tytanowa powłoka, oryginalna płyta i wykończenie krawędzi prosto z Pucharu Świata dopełniają wszechstronne cechy grupy RACE.
TECHNOLOGIE | |
---|---|
![]() | BEECH POPLAR WOOD COREDrewniany rdzeń narty wykonany z dwóch odmian drzewa - specjalnej odmiany Buku oraz Topoli. Dla uzyskania najlepszych właściwości drewno pozyskiwane jest z drzew w odpowiednim wieku. Dzięki temu drewno jest twarde, o dużej wytrzymałości i doskonałych parametrach technicznych. Drewno z Buku zapewnia stabilność połączona z lekkością i doskonale zbalansowany flex narty. Dodatkowo dzięki swoim właściwością drewno topolowe poprawia płynność jazdy na nartach i nadaje nartą większej zwrotności. |
![]() | AIR CARBON TI 0,8Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanalu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nad nartami. Drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką o grubości 0,8 mm, wzmocniony kompozytem węglowym - Air Carbon. Konstrukcja wpływająca na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę. |
![]() | SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTIONDrewniany rdzeń z podwójną, titanalową powłoką, całość konstrukcji wzmocniona włóknem węglowym (Air Carbon). Efekt? Doskonałe trzymanie krawędzi i wyjątkowa płynność jazdy. |
![]() | WORLD CUP TUNINGTechnologia wykańczania krawędzi i ślizgów nart. Narty szlifowane są najwyższej jakości maszynach - takich, których używa się również do wykańczania nart jeżdżących w Pucharze Świata. |
![]() | RACETRACK PLATETechnologia wprowadzona w sezonie 2012/2013. Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie typy rail - nie wymaga nawiercania płyty. Jeszcze łatwiejsza i szybsza zmiana rozmiaru. Płyta Racetrack stosowana jest tylko w najwyższych modelach nart z linii RC4, Progressor oraz limitownej C-Line. |
![]() | HOLE SKI TECHNOLOGYTechnologia polegająca na wycięciu w dziobach nart otworów. Sprawia, że dzioby nart są lżejsze, łatwiej inicjują skręt i nie wpadają w drgania. Efekt? Niezwykle płynna jazda i doskonała kontrola w skręcie. |
![]() | SINTERED BASESSpiekany ślizg zapewnia najwyższe osiągi, jest trwały i łatwy utrzymaniu. Bardzo dobrze absorbuje wosk, nasmarowany jest znacznie szybszy od tłoczonego. Ma duża gęstość molekularną przez co jest bardzo żywotny. |
![]() | BRUSHED TOP SHEETNastępca technologii Snake Skin - wykończenie laminatu narty przypominające strukturę szczotkowanego aluminium, które zabezpiecza narty przed zarysowaniem i uszkodzeniami. Technologia ta zapewnia, że nawet po kilku sezonach intensywnej jazdy narty dalej prezentują się świetnie i wyglądają jak nowe. |
WIĄZANIA FISCHER RC4 Z12 POWERRAIL
Wysokość stania | 28 - 33.5 mm |
Waga narciarza | > 36 kg |
DIN | 3.5 - 12 |
TECHNOLOGIA | |
---|---|
![]() | FULL DIAGONALWiązania wypinają się w promieniu 180°, dzięki czemu sprawdzają się podczas upadków w różne strony. Minimalizują ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
![]() | DIAGONAL HEELPięta wiązania pracuje w promieniu 150°. Minimalizuje to ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
![]() | FRPCztery rolki i ruchoma płytka to system usprawniający wypinanie i właściwe działanie wiązań. |
![]() | ABSDzięki wyeliminowaniu tarcia, but uwalniany jest z wiązania szybko i płynnie, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. |
Narty w testach
Fischer ex aequo z Nordicą wjechał na najniższy stopień podium. RC4 zaprezentowały się z bardzo dobrej strony – dynamiczne i stabilne w krótkim skręcie, poruszają się z bardzo dużą płynnością. Warto po nie sięgnąć!
