- Profesjonalne narty z agresywnej, szybkiej linii RC4. Wyposażone w perfekcyjną geometrię dla świetnego przekazu mocy przy krótkich i średnich skrętach.
Narty szerokie na dziobach i wąskie pod butami dzięki czemu, krótki skręt carvingowy nigdy nie był jeszcze tak łatwy. Dzięki technologii Hole Ski, drewnianemu rdzeniowi oraz wykończeniu krawędzi i ślizgu identycznym jak w nartach z Pucharu Świata narta WordCup SC zapewnia idealną sztywność i świetne trzymanie krawędzie nawet na oblodzonym stoku. Narty RC4 WordCup SC posiadają Sandwich Sidewall Construction z podwójną powłoką titanalową o grubości 0,8 mm co zapewnia idealną sztywność. Odpowiednio dobrane taliowanie i promień skrętu powodują, że narta jest bardzo stabilna i dynamiczna zarazem.
Promień | 13 m / 165 cm |
Taliowanie | 122 - 68 - 103 |
 |
Grupa Race - ściganie jest w twoich genach
Wraz z nowym Race Booster Fischer dokonuje rewolucji w transferze mocy na zakrętach. Specjalna konstrukcja została stworzona wraz ze sportowcami oraz specjalistami z Pucharu Świata, a trzy-częściowy design pozwolił opracować bezkonkurencyjny ski flex. Dobrze, że nie potrzebujesz pozwolenia na skorzystanie z danej trasy narciarskiej. A to dlatego, że cała seria RACE, obfitująca w oryginalną technologię z Pucharu Śwata, byłaby zupełnie nieprzydatna. Nowy Race Booster wraz z topowym modelem zapewniają niespotykany wcześniej, niezrównany transfer mocy poprzez maksymalny flex: skręcanie może być teraz jeszcze bardziej agresywne i ciaśniejsze niż kiedykolwiek wcześniej! Sprawdzona technologia RaceTrack daje ci sensacyjne zachowanie kontroli, perfekcyjne trzymanie krawędzi i lepszą wydajność. Drewniany rdzeń, podwójna tytanowa powłoka, oryginalna płyta i wykończenie krawędzi prosto z Pucharu Świata dopełniają wszechstronne cechy grupy RACE.
TECHNOLOGIE |
| SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION Drewniany rdzeń z podwójną, titanalową powłoką, całość konstrukcji wzmocniona włóknem węglowym (Air Carbon). Efekt? Doskonałe trzymanie krawędzi i wyjątkowa płynność jazdy. |
 | WORLD CUP TUNING Technologia wykańczania krawędzi i ślizgów nart. Narty szlifowane są najwyższej jakości maszynach - takich, których używa się również do wykańczania nart jeżdżących w Pucharze Świata. |
 | RACETRACK PLATE Technologia wprowadzona w sezonie 2012/2013. Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie typy rail - nie wymaga nawiercania płyty. Jeszcze łatwiejsza i szybsza zmiana rozmiaru. Płyta Racetrack stosowana jest tylko w najwyższych modelach nart z linii RC4, Progressor oraz limitownej C-Line. |
 | HOLE SKI TECHNOLOGY Technologia polegająca na wycięciu w dziobach nart otworów. Sprawia, że dzioby nart są lżejsze, łatwiej inicjują skręt i nie wpadają w drgania. Efekt? Niezwykle płynna jazda i doskonała kontrola w skręcie. |
 | TITANIUM 0.8 Drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką o grubości 0,8 mm, wzmocniony kompozytem węglowym - Air Carbon. Konstrukcja wpływająca na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę. |
 | AIR CARBON TI Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nart. |
WIĄZANIA FISCHER RC4 Z13 RACETRACK
Wysokość stania | 28 - 33.5 mm |
Waga narciarza | od 42 kg |
DIN | 4 - 13 |
TECHNOLOGIA |
| FULL DIAGONAL Wiązania wypinają się w promieniu 180°, dzięki czemu sprawdzają się podczas upadków w różne strony. Minimalizują ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
 | DIAGONAL HEEL Pięta wiązania pracuje w promieniu 150°. Minimalizuje to ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
| FRP Cztery rolki i ruchoma płytka to system usprawniający wypinanie i właściwe działanie wiązań. |
 | ABS Dzięki wyeliminowaniu tarcia, but uwalniany jest z wiązania szybko i płynnie, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. |
DODATKOWE MATERIAŁY: