Narty HEAD i.Supershape Magnum + wiązania PR 11
Dobierz do kompletu

Pokrowiec na kask narciarski
Chroń swój kask przed uszkodzeniami i wilgocią dzięki solidnemu pokrowcowi.
Zobacz produkt- Model i.Magnum to szybkie narty kolekcyjne Head o bardzo dobrej reakcji. Świetnie wyczuwają intencje narciarza i przenoszą energię z buta na krawędź przez co są doskonałe do wykonywania dynamicznych skrętów. Narty dopracowane tak dobrze że nie będziesz
chciał schodzić ze stoku!
Konstrukcja nart oparta lżejszej konstrukcji Supershape'a i wyposażona w całkiem nowe wiązania PR 11. Świetnie wyczuwają intencje narciarza i przenoszą energię z buta na krawędź przez co są doskonałe do wykonywania dynamicznych skrętów.
Właściwości:
Prędkość | Duża | |||||
Grupa docelowa | Eksperci i Zaawansowani | |||||
Teren | Przygotowana trasa | |||||
Styl jazdy | Jazda techniczna | |||||
Długość [cm] | 149 | 156 | 163 | 170 | 177 | |
Taliowanie [mm] | 128-72-106 Dla długości 170 | |||||
Promień [m] | 13.1 Dla długości 170 |
Cechy:
- ERA 3.0S - sportowa wersja technologii ERA3.0
- Ślizg UHM C, struktura Race
najwyższa jakość oraz najszybszy ślizg i struktura z możliwych; technicy, którzy budują narty dla zawodników World Cup Rebels, używają tych samych materiałów i maszyn do wyprodukowania tych przerażająco szybkich ślizgów i struktury - Konstrukcja Worldcup Sandwich
- Speed Rocker - Twarde trasy już nie straszne – delikatne podniesienie przedniej części narty i tradycyjny camber, czyli doskonałe osiągi, łatwa inicjacja skrętu i uniwersalność w miękkim śniegu. 10% rocker i 90% camber wystarczy, aby wydostać to co najlepsze z jazdy na krawędziach i zapanować nad skrętem. Speed Rocker w nartach HEAD to zabójcza broń i kontrola. Jest szybka. A Ty?
- Płyta TriFlex
Technologia KERS działa jak turbosprężarka. Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu. Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt. Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość. Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem.
Faza 1 Przed Zakrętem - chip nieaktywny Podczas jazdy po prostej system pozostaje nie aktywny i narty zachowują się w naturalny sposób
Faza 2 Wejście w zakręt - ładowanie chipa Kiedy narty wchodzą w zakręt uginają się a energia powstała na skutek tego procesu zostaje przekazana do chipa
Faza 3 W trakcie zakrętu - chip naładowany Po osiągnięciu maksymalnego ugięcia nart chip zostaje w pełni załadowany
Faza 4 Wyjście z zakrętu - chip uwalnia energię przekazując ją do specjalnych włókien które usztywniają tylną część narty.
Faza 5 Maksymalne przyspieszenie - chip rozładowany Nagłe usztywnienie tyłu narty zwiększa odbicie, które potęguje przyspieszenie w końcowej fazie wyjścia ze skrętu
Technologia HEAD KERS jest ewolucją idei stojącej za technologią HEAD Intelligence. W przeciwieństwie do Intelligence, KERS nie wpływa na sztywność poprzeczną narty, ale dodatkowo wzmacnia jej elastyczność wzdłużną. Ponadto technologia KERS oparta jest na zupełnie nowym chipie zdolnym do kumulowania energii oraz przechowywania jej aż do właściwego momentu. Włókna piezoelektryczne przekształcają energie kinetyczną w energię elektryczną, która jest magazynowana w zatopionym w narcie chipie. Energia elektryczna jest natychmiastowo uwalniana do odpowiednich części narty wskazywanych przez specjalne czujniki. Uwolnienie energii w odpowiednim czasie jest automatycznie kontrolowane i skoordynowane. W zależności od sztywności poszczególnych modeli nart, czujniki są wcześniej programowane: im bardziej agresywna ma być narta, tym sztywniejsza stanie się jej tylna część.
TECHNOLOGIE | |
---|---|
![]() | ERA 3.0sUniwersalna narta z linii Supershape o charakterze sportowym, projektowana dzięki inspiracjom i innowacjom w narciarstwie zawodniczym została teraz wyposażona w Rocker, Progresywny Promień i Przyspieszenie, czyli technologię ERA 3.0 S. Unikalna konstrukcja V-Shape to nie tylko nowa narta, to totalnie nowe odczucie podczas jazdy. Nowy Supershape z technologią ERA 3.0 S to kombinacja carvingu all mountain, technologii zawodniczych oraz nowego poziomu w mechanice skrętu i możliwości narciarskich. Te cechy oraz połączenie 10% Rockera z 90% Camberem zrobią wrażenie na narciarzach, niezależnie od poziomu umiejętności. Dodatkowo warstwa Inteligentnych włókien zapewnia moc, kontrolę i szybszą reakcję na impulsy skrętne. |
![]() | KONSTRUKCJA WORLD CUP SANDWICHKonstrukcja sandwich z rdzeniem drewnianym i warstwami Titanalu łączy w sobie szybką reakcję laminowanego pionowo rdzenia drewnianego z kontrolą zapewnioną przez Titanal. Zaokrąglona górna warstwa zapewnia dłuższą żywotność. |
WIĄZANIA HEAD PR 11 S BRAKE 85 2019
Kod producenta: 100766

Wybierz modularne wiązania allride PR11 dostarczając najwyższą wydajność Allmountain przy maksymalnym bezpieczeństwie narciarzy wszystkich
poziomów zaawansowania i preferencji terenowych.
Skala DIN | 3,5 - 12 |
Wysokość stania | 31 mm |
kolor | biały/czarny/flash yellow |
waga | 1770g |
Technologie:
- Przód SX z systemem TRP - przody SX cechuje stabilność i siła, są wyjątkowo wytrzymałe i można na nich polegać
- Full Diagonal - inteligentne wypinanie przodu w zakresie 180° w płaszczyźnie poziomej jak i pionowej, zapewnia maksymalne bezpieczeństwo w upadkach z rotacją i odchyleniem do tyłu.
- PowerRail - to następca RailFlex II. Dzięki tej innowacji wiązania są zbudowane z modułów, aby lepiej sprostać potrzebom narciarzy - lepsze dopasowanie do narty to podstawa dobrej jazdy. PowerRail to także naturalna giętkość, podwójna elastyczność w porównaniu do standardowych rozwiązań, ale przede wszystkim lepszy przekaz energii, łatwość obsługi, wytrzymałość i perfekcyjna skuteczność wypięcia przy jednoczesnej stabilności.
- AFS - Anti Friction Slider - Nowy, wagowo-dopasowany adapter dla gładszych doznań z wiązaniami - redukuje tarcia i zapewnia bezpieczeństwo w trakcie jazdy.
- Pięta SX; minimalna waga: od 32 kg
- Dura-Coating - odporna na zarysowania, elektrostatyczna, proszkowa powłoka zapewnia ekologiczny design oraz optymalną wytrzymałość