- Produkują skręt do którego inni nie mogą sie dopasować: Specjalistka od Gigant Slalom wyposażona w nową dynamiczną płytę Racetrack.
Narty RC4 Worldcup RC z najnowszej kolekcji to specjalista w slalomie gigancie: z technologią Hole Ski (otwór wycięty w dziobach), oraz wykończeniem krawędzi i ślizgu identycznym jak w nartach z Pucharu Świata. To narta idealna do długiego skrętu. Dodatkowo Sandwich Sidewall Construction, podwójną powłoką titanalowa grubości 0,8 mm i drewniany rdzeń daje najwyższej klasy flex i trzymanie krawędzi, nawet na oblodzonym stoku. Inne cechy: nowe taliowanie i promień skrętu dają jeszcze lepsze wrażenie z jazdy.
Promień | 17 m / 175 cm |
Taliowanie | 116 - 71 - 100 |
 |
Grupa Race - szczyt marzeń entuzjastów wyścigów
Grupa Race to narty, które dostarczą Ci przewagę technologiczną bezpośrednio z Fischer Race Departament. To tutaj powstają narty, które używane są przez zawodowców podczas zawodów Pucharu Świata. Wszystkie innowacje są opracowywane razem ze sportowcami aby jak najlepiej sprostać wysokim wymaganiom, jakie stawia sport na najwyższym poziomie. Tutaj każda setna część sekundy jest na wagę złota - dlatego narty, wiązania jak i buty są do siebie idealnie dopasowane i stanowią jeden mechanizm.
Jeśli lubisz wyścigi z pewnością polubisz też narty z grupy race. To absolutnie profesjonalny sprzęt z najnowszymi trendami technologicznymi prosto z Pucharu Świata - zapewniający najwyższe osiągi, które nie mają sobie równych. Narty z całej serii wyścigowej posiadają drewniany rdzeń i podwójną powłokę Titanalu - plus oczywiście orginalny ślizg i wykończenie krawędzi prosto z Pucharu Świata. Dodając do tego rewolucyjną płytę Racetrack otrzymujemy nowy wymiar wydajności. Bezkompromisowe narty dla najambitniejszych narciarzy.
TECHNOLOGIE |
| SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION Drewniany rdzeń z podwójną, titanalową powłoką, całość konstrukcji wzmocniona włóknem węglowym (Air Carbon). Efekt? Doskonałe trzymanie krawędzi i wyjątkowa płynność jazdy. |
| TITANIUM 0.8 Drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką o grubości 0,8mm, wzmocniony kompozytem węglowym - Air Carbon. Konstrukcja wpływająca na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę. |
| AIR CARBON Ekstremalnie lekkie i wytrzymałe włókno węglowe zaczerpnięte wprost z przemysłu lotniczego. Wyróżnia się dużą elastycznością i wysokim współczynnikiem amortyzowania grgań dzięki czemu znacznie poprawia osiągi. |
| WOOD CORE Drewniany rdzeń narty wykonany z mix'u drewna bukowego i topoli. Dla uzyskania najlepszych właściwości drewno pozyskiwane jest z drzew w odpowiednim wieku. Dzięki temu drewno jest twarde, o dużej wytrzymałości i doskonałych parametrach technicznych. Stabilność połączona z lekkością dla zbalansowanego flexu. |
| WORLD CUP TUNING Technologia wykańczania krawędzi i ślizgów nart. Narty szlifowane są najwyższej jakości maszynach - takich, których używa się również do wykańczania nart jeżdżących w Pucharze Świata. |
| HOLE SKI TECHNOLOGY Technologia polegająca na wycięciu w dziobach nart otworów. Sprawia, że dzioby nart są lżejsze, łatwiej inicjują skręt i nie wpadają w drgania. Efekt? Niezwykle płynna jazda i doskonała kontrola w skręcie. |
| RACETRACK PLATE Nowość w kolekcji 2012/2013. Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie typy rail - nie wymaga nawiercania płyty. Jeszcze łatwiejsza i szybsza zmiana rozmiaru. Płyta Racetrack stosowana jest tylko w najwyższych modelach nart z linii RC4, Progressor oraz limitownej C-Line. |
| SINTERED BASES Spiekany ślizg ma wyjątkowe właściwości i bardzo długą żywotność. Nasmarowany jest szybszy od tłoczonego. Z reguły twardszy i bardziej wytrzymały. Należy często smarować go na gorąco i czyścić dokładnie przed każdym smarowaniem. |
WIĄZANIA FISCHER RC4 Z12 POWERRAIL
Wysokość stania | 28 - 33.5 mm |
Waga narciarza | > 36 kg |
DIN | 3.5 - 12 |
TECHNOLOGIA |
| FULL DIAGONAL Wiązania wypinają się w promieniu 180°, dzięki czemu sprawdzają się podczas upadków w różne strony. Minimalizują ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
| DIAGONAL HEEL Pięta wiązania pracuje w promieniu 150°. Minimalizuje to ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
| FRP Cztery rolki i ruchoma płytka to system usprawniający wypinanie i właściwe działanie wiązań. |
| ABS Dzięki wyeliminowaniu tarcia, but uwalniany jest z wiązania szybko i płynnie, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. |
DODATKOWE MATERIAŁY: