Narty Fischer Hybrid 7.0 + wiązania RS 11 Powerrail 2013
- Gdziekolwiek zaprowadzi cię przygoda - jesteś przygotowany na wszystko. Funkcja Rockera On/Off sprawi, że żadne warunki nie będą w stanie Cie zaskoczyć.
Model łączący cechy konstrukcyjne nart z dwóch różnych grup. Lekkie narty o dużej twardości poprzecznej, którą zawdzięczają zastosowaniu konstrukcji Sidewall wzmocnionej odpornymi na skręcanie włóknami węglowymi. 75-cio milimetrowa talia sprawia, że model ten jest nadzwyczaj wszechstronny zarówno w miękkim nieprzygotowanym jak i przygotowanym, zmrożonym śniegu. Technologia hybrydowa łączy w sobie najlepsze cechy konstrukcyjne nart stosowanych w serii Race oraz All Mountain. W efekcie stworzono tzw. rdzeń hybrydowy. W jego konstrukcji wykorzystano drewno oraz włókno węglowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu narty są niezwykle lekkie lecz stabilne.
| Promień | 17 / 175 cm |
| Taliowanie | 121 - 75 - 104 |
![]() | |
Hybrid Rocker
Wszędzie tam gdzie zabiorą Ciebie Twoje narty będziesz przygotowany na wszystko. Hybrid Rocker to rewolucyjna technologia, połączenie dwóch światów: za pomocą jednego kliknięcia nartę idealną do jazdy na stoku zamienia w bezkompromisowy sprzęt do szaleństw poza trasą, w głębokim śniegu. Ta unikalną metamorfozę umożliwia ROCKER w dwóch trybach: On/Off Piste.
Grupa Hybrid - Nowy wymiar narciarstwa
DR. JEKYLL CZY MR. HYDE?Połączenie dwóch światów: za pomocą kliknięcia idealna narta do jazdy na stoku zmienia się w bezkompromisowy sprzęt do szaleństw poza trasą, w głębokim śniegu. Ta unikalną metamorfozę umożliwia ROCKER w dwóch trybach: On/Off Piste.
Dla narciarzy, którzy w jednym ciele łączą dwie dusze i są rozdarci między zawrotna prędkością osiągana na stoku, a zapierającymi dech w piersiach doświadczeniami na terenie nie przygotowanym do jazdy. To rozdwojenie jaźni jest możliwe dzięki ROCKER'owi, którego można włączać lub wyłączać w razie potrzeby.
Podwinięty dziób i tył narty oraz podwójna powłoka titanalowa, stosowana w wybranych modelach gwarantuje najwyższą wydajność zarówno w długich, jak i krótkich skrętach na wszystkich stokach i we wszystkich warunkach śniegowych.
| TECHNOLOGIE | |
|---|---|
| SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTIONDrewniany rdzeń z podwójną, titanalową powłoką; całość konstrukcji wzmocniona włóknem węglowym (Air Carbon). Efekt? Doskonałe trzymanie krawędzi i wyjątkowa płynność jazdy. |
| AIR CARBONEkstremalnie lekkie i wytrzymałe włókno węglowe zaczerpnięte wprost z przemysłu lotniczego. Wyróżnia się dużą elastycznością i wysokim współczynnikiem amortyzowania drgań dzięki czemu znacznie poprawia osiągi. |
| TITANIUM 0.5Drewniany rdzeń pokryty podwójną titanalową powłoką o grubości 0,5 mm, wzmocniony kompozytem węglowym - Air Carbon. Konstrukcja wpływająca na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę. |
| POWERRAILRozwinięcie technologii Railflex - płyta jest szersza i niższa dla poprawienia przenoszenia siły. System Powerrail łączy wiązanie z nartą, umożliwiając jej swobodne wygięcie się pod butem. Taki sposób mocowania wiązań, zapewnia znakomite i bezpieczne trzymanie buta jednocześnie nie powoduje zakłócenia naturalnego wygięcia narty. W rezultacie otrzymuje się dużo lepsze trzymanie krawędzi i niezakłócony tor jazdy w łuku. Dodatkowe zalety to: bez narzędziowa regulacja i przystosowanie do wiązań rentalowych. |
| SINTERED BASESSpiekany ślizg ma wyjątkowe własciwości i bardzo długą żywotność. Nasmarowany jest szybszy od tłoczonego. Z reguły twardszy i bardziej wytrzymały. Należy często smarować go na gorąco i czyścić dokładnie przed każdym smarowaniem. |
WIĄZANIA FISCHER RS 11 Powerrail
| Wysokość stania | 25 - 31 mm |
| Waga narciarza | > 31 kg |
| DIN | 3 - 11 |
| TECHNOLOGIA | |
|---|---|
| FULL DIAGONAL TOEWiązania wypinają się w promieniu 180°, dzięki czemu sprawdzają się podczas upadków w różne strony. Minimalizują ryzyko urazów wiązadeł i ścięgien. |
| FRPCztery rolki i ruchoma płytka to system usprawniający wypinanie i właściwe działanie wiązań. |
| AFSUdoskonalony system uwalniania buta z wiązania. But uwalniany jest z wiązania szybko i płynnie, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa. |























